اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

دردونه های من

اولین اصلاح دردونه ما

1391/4/11 20:05
نویسنده : مامان سمیرا
2,363 بازدید
اشتراک گذاری

اولین اصلاح دردونه

دیروز صبح بابایی دردونه رو برد آرایشگاه؛چندروزی بود حرفشو میزدیم اما من راضی نبودم آخه اولین موی پسملیم بودو دلم نمیومد کوتاهش کنن مخصوصا اون کاکول قشنگشو2و هرروز سراین موضوع دعوا داشتیملدوست نداشتم موهاتو بزنن خب!همش بحث میکردیم6 که آخرسر بابایی موفق شد و منو راضی کردص

رفتید آرایشگاه و دل تو دل من نبود سیصد دفه به بابایی زنگیدم که دیگه چندتای آخرو جواب نمیداد.یه نیم ساعتی طول کشید تا اومدید اولش که دیدمت جا خوردمب ولی خودمونیم خیلی خوشتیپ تر شدی!

خلاصه از دیروز هرکس میبینتت میگه به به ماشاا... چقد خوشجل شده این قندعسلغ

پس به این نتیجه میرسیم همچین هم اصلاح کردن بد نیست.بعدش که حسابی نگات کردم رفیم حموم و بیشتروبیشتر قشنگ شدیا

اینم بگم قرار بود بابایی وایسه تا من تورو بشورم و بدم بهش اما بعداز اینکه شستمتو آب کشیدمت هرچی صداش زدم جواب نداد بدتر ازهمه کولرو هم روشن گذاشته بودو رفته بود5 انقد اعصبانی بودم که میخواسم کلشو بکنم

بعدشم که اومده تازه یادش اومده بود ما حمومیم و زد زیر خندهذ رفته بود دنبال حساب کتاباشبخلاصه اینکه بساطی داشتیم

اینجا هنوز موهاتو کوتاه نکرده بودیم1

من

قربونت بشم که آقاییلا

ع76

وای مامانی چقدشیرین شدی

نتا

عزیزدلمممممممممممممممممم

تعغف

میدونستی عشق مامانوبابایی؟؟؟

ونا

راستی دلبرکم چون لباسات خیلی مویی بود و تو هم ورجه وورجه میکردی نتونستم همون لحظه ازت عکس بگیرم ببخشنمهغت8خ7

ئتا


قند عسل،مدتیه خیلی تلاش میکنی چهاردستوپا بری و تلاشهات هم نتیجه داشته میتونی چند قدمی بری

خوشحالم و امیدوارم زودتر بتونی راه بری.چندوقتیه کلماتی مثل مّامّاببّابّاققبیه وقتایی هم مّابّااااااا2هَمثرو به زبون میاری نمیدونی اون لحظه که صدام میکنی چه حالی میشم هم من هم بابا انگار دنیارو بهمون دادن!

این روزا خیلی واسم شیرینن و عزیز آخه تو،تویی که پارسال تو دلم بودی و حرکتهاتو حس میکردم  امسال بغلمی و تنت رو حس میکنم خدارو شکر.اگر یه موقع بداخلاقی میکنم ناراحت نشو دست خودم نیست تو ببخش.تو بزرگترین وقشنگترین هدیه از طرف خدایی سعی میکنم مامان خوبی باشمو تجربه هامو زیاد کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانی
11 تیر 91 20:08
ماشالا پسلت چقد ناز شده
ماشاللللللللللللللللللاااااااااا قربونت برم خاله


مرسی خاله جون
خدانکنه خاله طه جونم چه میکنه؟
مامان محمد صادق(زهرا)
12 تیر 91 4:04
الهیییییییییییییییییییییییی!

پس کاکلای ماهش کوووووووووووو؟

ولی نه!

در هر 2 صورت نازه گل پسری1
************************
موهای محمد صادق و خودم مرتب می کنمش!
پس چیییییییییییی!
یه پا آرایشگرم واسه خودم!!!

**********************
اصلا به آرایشگاهها اعتماد نمی کنم!!!
یه وقت کچل می کنن!
***********************
به نظر من شمام ازین به بعد خودت کوتاه کن موهاشو!!!
مگه بچه ها چقد مو دارن؟؟؟
***********************
تازه اینکه چیزی نیس!!!
من موهای بابای محمد صادقم میزنم!!!!


چه شوووووووووووود!!!!!!!!!!



ایول مامان زهرا دمت گرم.خوشبحالت بلدی
من که بلد نیستم حتی قیچی دستم بگیرم
منم میترسیدم نکنه آرایشگره بزنه کچل کنه بچمو
محمدصادقو از طرف من ماچش کن یه گاز هم از لپش بگیر
مامان محمد صادق(زهرا)
12 تیر 91 17:50
عزیزم محمد صادقم توو یه مسابقه شرکت کرده... اگه بهش رای بدی خوشحال میشم! yekta-sh.niniweblog.com
مریم
13 تیر 91 2:54
سلام آدرس اینترنتی عکست وبرام بفرست
مامانی
13 تیر 91 7:44
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم گل پسرتو ببوسشششششششش
مریم
13 تیر 91 16:32
سلام خوبین؟ حجم عکستون خیلی بالا بود به زور درست و کوچیکش کردم مرسی از حضورتون در ضمن میبایست به دو نی نی بغیر از نی نی خودتون رای بدین
مریم
15 تیر 91 14:37
سلام با ارض تبریک میلاد حضرت مهدی و برنده شدن شما در مسابقه ادرس اینترنتی قاب نی نی شما http://www.up.98ia.com/images/jr9zm9o0e64sqtc0rh7o.jpg
مهسا مامان مرسانا
15 تیر 91 15:25
عزیزم سلام ممنونم از حضور گرمت با افتخار لینکت کردم خوشحالم که به دوستای ما اضافه شدی ماشاالله خیلی پسر بانمکی داری قربونش بشم بوسسسسسسسسس
مهربان
17 تیر 91 0:22
سلام وای ماشالله چه گل پسره نازی داری سمیرا جان خدا حفظش کنه
مامانی
17 تیر 91 0:43
سلام مامان عزیز ومهربون بروزم با (تولدم ) منتظرتم
مامانی
17 تیر 91 19:27
سلاممممممم سمیراجونم
خوبی؟
واقعا کادو ها خوبن؟ سلیقه حاجی حرف نداره خجالتم داد کلیییییی راضی به زحمت دادنش نبودم
به به پس تولد داریممممممممممممم پیشا پیش مبارک
سیسمونی رو تقریبا خریدیم ولی اتاقش کامل نیست هر وقت کامل شد حتما عکس میدارممممممممم
کیک نسکافه بود خوشمزه بود جات خاالییییییییییی
فدای اهورای خوشگلممممممممممم


سلام مامان زهرا آره واقعا سلیقه همسرت عالیه مبارکت باشه انشاا... کادوی زایمانت
انشاا... زودتر اتاق نی نی آماده بشه
نوش جون شما و طه جونم کیک تولد
خدا نکنه مامانی خیلی خیلی مواظب خودت باش
مامانی
18 تیر 91 9:58
سلام عزیزم خوبی؟
بروزم من و طه منتطرتیم



چشم اومدم
مامانی
20 تیر 91 8:31
سلاممممممممم عزیزدلم خوبی ؟ بروزم ومنتظرت هستم
مامانی
23 تیر 91 13:13
سلام عزیزم خوبی؟ نی نی گلمون چطوره؟ ببوسش بروزم ومنتظرت عزیزم