اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

دردونه های من

قندعسل

1391/4/8 17:47
نویسنده : مامان سمیرا
601 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره امروز

دردونه مامانو بابا؛امروز که از خواب بیدار شدم دیدم شما سروته شدی داری با خودت بازی میکنی و تا متوجه شدی مامانی هم بیدار شده یه لبخند خیلی خیلی قشنگ بهم زدی و شروع کردی به آواز خوندن قربونت برم که مراعات مامانی رو میکنی و تا وقتی من خوابم حتی یه صدای کوچولو هم در نمیاریشش

بلندشدم صبحونتو دادم گذاشتمت تو اتاقتو کارهای خونه رو انجام دادمغ656فخلاصه کلی کار داشتم بعداز چندلحظه اومدم سراغتو یکم باهات بازی کردم! خیلی آروم بودی.دوباره تنهات گذاشتم اومدم سراغ ناهار درست کردن! یه نیم ساعتی تنهابودی و منم همش باهات حرف میزدم اولش در عوض جواب دادن یه صداهایی در میاوردی اما چند دقیقه ای ساکت ساکت شده بودی شک کردم اومدم ببینم چیکار میکنی که دیدم خودتو کشوندی جلوی کمدتو در سعی وتلاشی که عروسکتو برداری43

تند تند چندتا عکس ازت گرفتم تو هم که دیدی تلاش کردنت به جایی نمیرسه رو به من کردی و شروع کردی به غُر غُر کردن عروسکه رو بهت دادم و تو با حرص میزدی تو سرش

بابایی اومد و برات بیسکویت مادر گرفته بود تو هم ذوق زده شدینیشخند

میخواستیم ناهار بخوریم تو هم حسابی شیرین بازی میکردی!دلت غذا میخواست اما یکی یدونه من،هنوز برات زوده یکم سیب زمینی پخته شده بهت دادم سیر شدی رفتی سراغ بازیت

یه وقتایی دلم میخواد بگیرمت بغلمو تا میتونم بوست کنم و بچلونمت آخه خیلی نمک داری عزیزمبهمه کارات قشنگه حتی اذیت کردنت عاشقتم پسرکم

خدایا شکرت1

دستم بهش نمیرسه

12

حالا چیکار کنم؟

ی

مامانی بیا کمک

4قب

پشیمون شدمناراحت

قب

اینم از امروز اهورا جونمقب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی
8 تیر 91 19:11
وایییییییییییییییییییی قربونت برم اهورا جونم چه نازه
دلم میخواد پیشش بودم و بوسش کنممممم
قربون تلاشت برم خاله
راستی مامانی بروزم بیا منتظرتمم


خدانکنه مامانی
مرسی مامانی بوست از راه دورم رسید
شما هم به جای ما طه جونمو ببوس
مامان محمد صادق(زهرا)
8 تیر 91 19:29
ای جونمی عزیزممممممم
چقد بامززه تلاش می کنه که به خرسی برسه!!!

یاد اون سن محمد صادق افتادم!!!

ان شاللا که زودتر دندونات دراد و بشینی پای سفره و بیشتر از مامانی و بابایی بخوری!!!


فدات شم مامان زهرا
ببخ ما چطوره؟
کاش زودی در بیان
فعلا که داره خودشو میکشه چهار دستو پا برههههههه
مامانی
8 تیر 91 20:47
نمیایییییییییییییییی؟


اومدم مامانی
سمیرا
10 تیر 91 17:38
عزیزه دلمممممممممممممم بوووووووووووس شیطون شده . آره مامانی آنیسا بهتر شده کمتر بهانه گیری میکنه
مریم
12 تیر 91 23:48
سلام رای شما با موفقیت ثبت شد در ضمن نی نی شما هم میتونه یکی از شرکت کنندگان باشه!