اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های من

روزهای ما

1391/4/8 16:34
نویسنده : مامان سمیرا
1,291 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای ما

سلام سلام صدتا سلام1

این چندروز فقط دراختیار دردونه بودم و بس!همش باید مواظبش باشم شیطونی نکنه حالا خوبه هنوز چهاردستو پا نمیره1 خودشو روی زمین میکشه و غافل که بشی خرابکاریشو کرده الان چند نمونه شاهکاراشو میگم

براش سرلاک آماده کرده بودم و رفتم آب بیارم که موقع برگشتن دیدم ظرف سرلاکو روی فرش برگردونده و تاپ تاپ هم میزنه روشضنمیدونستم بخندم یا دعواش کنم؟؟؟

رفتم تو اتاق خودمو جدی کردمو اومدم بیرونضاولش بهم نگاه کردو خندید اما یکم بعد متوجه چهره بداخلاقم شد بغض کرد بعدم زد زیر گریه طاقت نیاوردم بغلش کردم حسابی بوس کاریش کردم اما وقتی به فرش نگاه میکردم اعصابم بهم میریخت.خب دیگه شده اشکال نداره!

 دخترعمم زنگ زد ما شام میایم اونجا منم دست بکار شدم فندوقی رو گذاشتم تو اتاقش تا با اسباب بازیاش سرگرم بشه خودمم رفتم آشپزخونه تا تدارک شامو ببینم چنددقیقه بعد یه صدای عجیب غریب منو کشوند تو اتاق دیدم بله باز دوباره آقا شیطونی کردهذ

سیم برق کنارسالنی رو کشیده بودو اونم تپی افتاده بود رو سرخودش قیافش خیلی بامزه شده بود انقد بهش خندیدم که خودش هم خندش گرفت!!!

عمم اینا که اومدن چایی ریختمو نشسته بودیم دور هم این پسر قندعسل هم بغلم بود هی خودشو دراز میکرد که بلندشه وایسه منم بلندش کردمو دستشو گرفت به میز جلوی مبل نیم ثانیه نشد لیوان چایی رو گرفت برگردوند روخودش و دستش سوخت گریش گرفتو منم هی قربون صدقش میرفتم اما تاثیر نداشت دستشو بوس کردم یکم آروم شدل الهی بمیرم که دست کوچولوت سوخته بود ولی خداروشکر خیلی جدی نبودناراحت

خلاصه کلی فضول شده و درعین حال هم شیرین.راستی پریا کوچولو که یادتونه؟ واسه خودش خانمی شده عکساشو میزارم تا خودتون ببینیدل

کوچولو موچولو

خانم خانما

لبخدت منو کشته

ضص

تپلوچشمک

22

یس

از پسملی عکس نگرفتم یادم رفتناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مطهره جون
11 تیر 91 18:20
سلام گلم نی نی تپلی داریا خوشمله چندکیلوعه؟؟ عزیزم برنامه غذاییش اینه اينم غذاهاش : غذا هم 7 صبح تا 10 صبح 3-4بار شير خودم زرده تخم مرغ بار كره و آب نوشيدني باز شير خودم ظهر : يا برنج و گوشت كته درست ميكنم با ماست يا پوره سيبزميني و هويج با كره شير خودم غروب سرلاك گندم و چند ميوه بهمرا شير 9 قاشق تو شيشه ميخوره شير خودم شب سوپ : شامل: گوشت ماهيچه گوسفند-سيب زميني-هويج-برنج-ورميشل يا ماكاروني -كره -گشنيز و جعفري همرو ميكس ميكنم بعدش شير خودم و موقع خواب 5 پيمانه شيرخشك نان 2 و لالا تا فردا صبح و دوباره """"""""""""""""""""""""""""""""""""" 2 تا بچه داریییییییییییییییییییییییی؟
مطهره جون
11 تیر 91 18:22
آها نه اون یثکی دیگس


هههههههههههههه مطهره جون
باهمین یدونه نمیتونم بسازم وای به حال دومیش
مرسی که کمکم کردی بووووووووووووووووس واسه تو نی نی