اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

دردونه های من

عکس دندون

1391/3/27 2:04
نویسنده : مامان سمیرا
2,942 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عکس گرفتم

پسر سمج و بداخلاق من،بالاخره تونستم از دندونای کوچولوت یه عکس بد بگیرم.این چندروز خیلی تلاش کردم که حداقل یه عکس از دندونات بگیرم که آخرسر یه عکس بی کیفیت و حول حولی شدقهر

حالا اگر بعدا یه عکس قشنگتر ازت گرفتم عوضش میکنم

دندونای من

با مامانی افتاده بودیم به جونت و حسابی هم اشکتو در آوردیم ولی ارزششو داشت

قربونت برم که اذیتت کردم و دلم سنگ شده بود آخه فندوقی یه یادگاری از دندونای خوشگلت میخواستم ق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی
27 خرداد 91 21:16
سلام مامانی عزیز خوبی؟ بروزم با ( پسل من طه) اگه بیا خوشحال میشم قربون دندوناشششششششششش
مامان محمد صادق(زهرا)
28 خرداد 91 12:56
بابا کشتین اون بچه روووووو!

ما که قبول کردیم دندون دراورده!!!!!!این همه کودک آزاری چی بود دیگهههه!!!!!
*******************
بازم مبارکت باشه خوشملم....
ازین به بعد می بینی که چیزای خوشمزززه تری هم توو دنیا وجود داره!!!

بخور نوش جججونت!


خیلی اذیتش کردیم اما مامانی یه عکس یادگاری لازم بود تقصیر خودش هم بود همش لج میکرد
مرسی که اومدی مامان زهرا ببخ منو دوتا بوس کن یکی اینور یکی اونور