اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دردونه های من

علی اصغر من

1391/9/4 14:08
نویسنده : مامان سمیرا
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

علی اصغر کوچولوی من

سلام مامانی جون قربون صورت ماهت بشم.دیروز به آرزوم رسیدم که علی اصغرت کنم

چندروز پیش خونه بابابزرگ بودیم که عمه بابایی اومد و لباس علی اصغر واست آورده بود آخه از خیلی وقت پیش میگفت من این لباسو میخرم واسش.صبح همایش شیرخوارگان تند تند آمادت کردیمو منتظر عمه بابا شدیم که بریم همایش.نمیدونی وقتی لباس علی اصغرو تنت کردم چقد ماه شدی با بابا کلی قربون صدقت میرفتیم

وقتی رسیدیم کلی نی نی علی اصغر دیدم خیلی ذوق کردم خیلی قشنگ بود.همه از دور باهات بازی میکردن بعضیا هم میومدن بغلت میکردنو ازت عکس میگرفتم از بس شیرین و خوردنی شده بودی

برگشتنه هم رفتیم خونه مامان لعیا(مامان بزرگ بابا) اونا هم با دیدنت خیلی خوشحال شدن مخصوصا که علی اصغر هم شده بودی.بابا شعبون گفت روز تعزیه میبرت و تو هم یه نقشی تو تعزیه داشته باشی.قربون نقشت بشم

.

.

.

.

.

.

...

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پسر خاله سمیرا
4 آذر 91 17:31
خیلی ناز شده با لباس علی اصغر خیلی دوست دارم اهورا پسر
مامانی
4 آذر 91 18:40
اخیییییییییییییییی ای جان دلم چقد بهش میاد چقد ناز شده ایشالا در پناه حضرت علی اصضر باشی اهوراجونم
پسر خاله سمیرا
4 آذر 91 23:46
خیلی دلم برات تنگ شده.نمیاید خونه ما که الهی دورت بگردم
پسر خاله سمیرا
4 آذر 91 23:47
مامانی
5 آذر 91 22:05
سمیراجونم بروزم
خاله خاطره
8 آذر 91 14:04
الهی قربونش برم ماشالله خیلی ناز شده جوابتو خصوصی میدم
مامان اهورا
11 آذر 91 8:25
وااااااااااااااااااااااااااااي عسل منو ببين چه فرشته اي شده. قوربونت برم من . خيلي ناز شده ماشاله هزار ماشاله. چقدر بهش مياد. خدا برات حفظش كنه عزيز دلم. يه عالمه بوسش كن