اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

عکس

1391/9/7 12:05
نویسنده : مامان سمیرا
567 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه کوچولو از روزای اول تا الان

من اومدم با یه عالمه عکس البته نه با عکسای فندوقک بلکه با عکسای دخترعمه ی فندوقک.تولد فاطمه کوچولو چند روز پیش قبل از محرم بود و یه جشن خانوادگی گرفته بودیم و به خاطر اینکه عکسا دیر به دستم رسید مجبور شدم خیلی دیرتر این پست رو بذارم خلاصه مهم اینه که رسید ههههههه.

تا یه سالگی یه نی نیه آروم و بی سر صدا بود اما الان هزار ماشاا... شیطونی شده واسه خودش

در عرض چند ماه تبدیل شد به یه نی نیه تپل و قلمبه خیلی شیرین بود البته الان هم هستا ولی اونموقع یه چیز دیگه بود.ناززززززززی

شب تولد یک سالگیش یادش بخیر همون شب اهورای خوشمل من به دنیا اومد و همون موقع بود که آقایی مون رفت اونجا و خبر به دنیا اومدن فندوقمونو داد .

.

.

.

.

.

.

.

.

چندماه بعد.

.

تپلووووو.

و

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

و بالاخره تولد . سالگی.

.

.

.

.

 

.

این هم تولد . سالگی.

.

.

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا (✿◠‿◠)
7 آذر 91 19:58
نازی!
چه بامزه که عکسارو به ترتیب گذاشتی!
خدا حفظش کنه واسه خونوادش!
خیلی ناز بود!
ماشاللا


مرسی زهراجونم
اره خیلی نازه ولی خب خیلی هم شیطون تشریف داره هههههه
مامانی فری
8 آذر 91 16:45
عزیزم چقدر نازی ماشالله با اون لبخندهای خوشگلت و
لباسهای عرو سکیت


مرسی مامان فری جون خیلی خوشحال شدم اومدی پیشمون
مرسانای عزیزمو ببوسش
کیمیا و شمیم
8 آذر 91 18:14
خیلی خوسگلم بنده خوسگل موسگلم بنده.به قول خالش.خدا حفظش کنه
پیربابای ارشیا
10 آذر 91 0:41
سلام دخترم اولین باره وبتون میام انشاله خداوند ناز پسرتون رو براتون سلامت و سرافراز کنه بابایی من محقق طب اسلمی و دعا درمانی هستم . یه خواهشی ازت دارم برای نی نی خوشکلت دعاهای شش قفل و هفت هیکل رو بگیر .
بن
11 آذر 91 9:09
دعای شش قفل و هفت هیکل مردم از خنده و جهل این جماعت این نینی عین بچگی های بنیامینه خدا حفظش کنه و به والدینش بینش شاد زیستن بده