اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های من

عشق اهورایی من

1391/9/11 0:15
نویسنده : مامان سمیرا
722 بازدید
اشتراک گذاری

قسم بر درد زیبایی که از میلاد تو درجسم وجان من بپیچد 
قسم برناله های روشنی که شهد جانت را در این کامم بریزد

 
قسم برتو،قسم برمن،قسم براوکه مادربودنم راباوجودت بال وپرداد
قسم برحرمت شامی که این نطفه براین جسم و براین جانم شررداد

 
نمی خواهم به حکم نام مادربودنم در بند من باشی
همی خواهم شبی، روزی، دمی فرزندمن باشی

 
به حُرم عهد و پیمانی که با تو در نهان بندم
به تو سوگند، تو فرزندم به این عهدم که پابندم

 
تو آزادی ، رهایی ، از همان روزی که می آیی
نمی خواهم فداگردی،فناگردی دراین عشق اهورایی

 
تورا من رهنمایم ،یاورم ،همراه شبهایت
مرا مرهم بدان ،آرامشی در اوج غمهایت


کنارت تا ابد می مانم و آزاد می مانی
و میدانم تو هم یک روزاین احساس را میدانی

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان اهورا
11 آذر 91 8:25
توپولوي خوشگل.ماشاله. بووووووووووس
شمیم
11 آذر 91 16:50
سلام خیلی زیبا بودعالیییییییییییییی بوووووووس
شقایق
11 آذر 91 16:52
سلام اهورای من قربونت بشم که انقدر نازی
کیمیا
11 آذر 91 16:54
سلام سمیرا چه زود به روز شدی ایول اهورارو از طرف من ببوس عزیزم
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:25
ای جونمممممممم! چه شیرین نیگا می کنه!
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:25
سلام عزیزم... محمد صادقم توو روند از پوشک گرفتنش خیلی کمکم کرد! واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم! دوس داشتی توو جایزه ش شریک باشی خوشحال میشم! 0027 شمارشه! اینم لینکشه: http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
بهاره
12 آذر 91 20:10
سلام مامان اهورا چه پسره ناسی داری خدا نگه داره برات خانومی میشه بیای وبم ادرس بزاری میخوام لینکت کنم لبه با اجازتون
سمیرا
15 آذر 91 22:59
ای عشق من شما چقدر خواستنی شدی عزیزه دلم
خاطره
16 آذر 91 1:25
ممنون عزیزم
ليلي
18 آذر 91 8:45
خدا براتون نگهش داره اين گل قشنگو موفق باشيد
مهسا مامان مرسانا
19 آذر 91 23:01
سلام عزیزم همه ی گیفت ها رو مامان عزیزم خودش زحمتش رو کشیده بود کفشدوزک ها رو هم از بازاری به نام فتج آباد تو مشهد هست از اونجا خریده بود....
زهرا (✿◠‿◠)
23 آذر 91 16:13
خصوصی...
ninipics
24 آذر 91 20:15
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... اهورا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
زهرا (✿◠‿◠)
25 آذر 91 16:08
سمیرای عزیزم ممنون از همه ی دلداریهایی که دادی بهم...