اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

تولدت مبارک عشق من

1391/9/1 21:13
نویسنده : مامان سمیرا
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

.

.

ادامه مطلب لطفا ....

سلام دردونه کوچولوی من

عزیزدل مامان اول از همه تولد یک سالگیتو تبریک میگم قربونت بشم پارسال این موقع قشنگترین هدیه عمرمو از خدا گرفتم که تو بودی.نمیدونی وقتی اولین بار صدای گریتو شنیدم چه حسی داشتم از خوشحالی خنده و گریمو قاطی کردم فدای اون دستای کوچولوت بشم که تند تند تکونشون میدادی و گریه میکردی.وقتی دادنت بغلم آروم گرفتی و من برای اولین بار طعم شیرین مادر بودنو چشیدم.

یک سال از با هم بودنمون گذشت خیلی هم زود گذشت ولی واقعا این یک سال یکی از شیرین ترین سالهای عمرمون بود.تو یه نعمت خیلی بزرگ هستی که خدا بهمون داده و تا آخر عمرم قدر این نعمت الهی رو میدونم.خدایا هزار بار شکرت

دوم هم اینکه خیلی خیلی شرمندم که دیر تولدتو تبریک گفتم و وبلاگتو بروز کردم ببخش مامانو.چندروزیه گرفتار یه موضوعی بودیم و نشد که بیام به وبلاگت سر بزنم

سوم هم اینکه چندشب پیش تولد دختر عمت بود یک سال ازت بزرگتره و تاریخ تولدتون خیلی شبیه همه با این تفاوت که تو 28 اون 29 هههههه

شب خوبی بود خوش گذشت تو هم بهت خوش گذشت

شب تولد تو خونه مامانی اینا بودیم دور هم یه کیک کوچولو گرفتیمو خوردیم خیلی خوشمزه بود عکساش توی گوشی خاله اکی موند.اما انشاا... بعداز ماه محرم و صفر یه تولد خیلی خوشمزه و خوشمل واست میگیریم

امروز هم رفتیم واکسن یک سالگیتو زدیم یه کوچولو گریه کردی ولی زودی آروم شدی

پسر یکی یدونم خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم قربون شیرین کاریات برم

.

قربونت برم که داری قند میخوری

.

اینجا هم داری قندایی که ریختی جمع میکنی عشق من

.

عسل مامان این عکس واسه چندوقت پیشته

.

با مامانش اومده خرید جیگر گوشم

.

خیلی خوشمزه ای عزیزکم

.

اینم اهورا با کیک کفشدوزکی

.

فدات بشم که اینجوری نگاه میکنی

.

عزیز دل مامان خیلی کنجکاوی

 

 

 

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
30 آبان 91 23:03
به به رسیدن بخیرررررررررررر

خوبی سمیراجونم؟ اهورا خوبه؟ ای قربونش برم دلم براتون تنگ شده بود

تولدشم مبارکککککککککککککک

راستی بیا بروزم


عزیزمییییییییییییی زهرا جون الان میام
مامان فندق جون
30 آبان 91 23:31
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
پسر خاله سمیرا
2 آذر 91 22:23
به به تولدت مبارک خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارممممممممممممم
مامانی
3 آذر 91 8:39
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ من و طه پسرم بروزیم منتطرتونیم التماس دعا دارم
شمیم
3 آذر 91 11:27
سلام سمیرا جان خوبی مبارک باشه عزیزم صد سال به این سال ها
پسر خاله سمیرا
3 آذر 91 11:28
روزی که به دنیا امدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که ارام بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایشان زیبا تر است تولدت مبارک
خاله خاطره
4 آذر 91 1:28
تولدت مبارک قشنگم
پسر خاله سمیرا
4 آذر 91 10:38
سوسوی ستارگاناسمان در انتهاب امدن توست امدی و اسمان و زمین را برایمان بهشت کردی تنها ستاره ی اسمان تولدت مبارک...: