اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

فندوق من

1391/8/1 16:38
نویسنده : مامان سمیرا
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشمزه

پسرکوچولوی مامان 11 ماهت شد اصلا باورم نمیشه به شدت زمان زود گذشت.منو بابا از لحظه لحظه وجودت لذت بردیمو عشق کردیم از کارات حرفات خوشمزه بازیات آبنبات من

اگه بدونی چه روزهای قشنگی رو داریم میگذرونیم!!! همش هم به لطف بودن توئه و لطف بی حدو مرز خدای بزرگ.

خیلی دلم برای اولین روزای اومدنت تنگ شده پارسال اینموقع تو دلم بودی و دیگه دم دمای اومدنت بود تا روزی که بخوای بیای منو بابا یکسره تو اتاقت بودیمو وسایلاتو جابه جا میکردیم یادش بخیر

الان که دارم اینا رو واست مینویسم لا لا کردی قربونت بشم من .

انقد ذوق وشوق داشتیم که نگو همه این حال و احوال مجنون وار مارو میدیدن و بعضی ها میگفتن انگار اجاقشون کور بوده ببینیم بعداز به دنیا اومدنش و اذیتهاش هم همینجورین؟؟؟

 

بله بعداز به دنیا اومدنش و کلی خرابکاریای رنگاووارنگش و اذیت های جور و واجورش واسش ذوق و شوق داریم حتی هزار برابر اونموقع که تو شکمم بود.

 

 

بعضی ها هم تو خوشحالی ما شریک میشدنو عین ما ذوق میکردن .

 

 

 

 

پسر گلم تازگیا یاد گرفتی نانای نانای میکنی و منتظر یه آهنگی یه آهنگ هم بابایی برات میخونه فوری خودتو تکون تکون میدی انقد بامزه میشی که میخوایم بخوریمت

یه چندباری هم چندثانیه بدون کمک هیچی ایستادی دفه اولی که دیدمت ایستادی داشتم ذوق مرگ میشدم تو خونه بلند بلند جیغ میزدمو به بابا میگفتم بابا هم یه بار خودش دیده بوده ولی فکر میکرده شانسی بوده با هم دیگه کلی خوشحالی کردیمو واست خوندیم.

راستی بابا میگه تولدتو همین ماه بگیریم ولی آخه روزی که ما میخوایم بگیریم عمت هم میخواد واسه دخترش جشن بگیره نمیدونم چیکار کنم خودم هم خیلی دلم میخواد قبل از ماه محرم واست یه تولد کوچولوی خوشمزه بگیرم ولی باید ببینیم چی میشه مگر اینکه عمه یکم زودتر بگیره.

پسرکم مامان جون و خاله رفته بودن مشهد زیارت امام رضا و از اونجا کلی سوغاتی و لباسهای خوشگل واسه تو آوردن دستتون درد نکنه مامان جونی.چندروز پیش هم اومدن اینجا که با هم بریم عروسی من داشتم کارامو میکردم که یه دفه خاله صدامون کرد گفت بیاید اهورا رو ببینید!!!!!! وقتی دیدیمت کلی خندیدیم خاله پوستیزشو گذاشته بود رو سر تو.تو هم انقده بدت میومد هی میخواستی برداریش خودمونیم دخمل هم میشدی خیلی ناز میشدیا

عاشق اینجوری نشستنتم

.

مشغول بازی با عروسکش

.

قربون پاهات بشم با مدلشون

.

وقتی پسرم دخترم میشود

.

مشغول آب بازی

.

مشغول آب خوردن

.

اینم پسر من با لباس سوغاتی

.

فدای نگاه کردنت میشم

.

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان محمد صادق(زهرا)
1 آبان 91 19:02
قربونش بشم...

ماشاللا چه بزرگ شده سمیرااااااااااا!

راستی!
پیشا پیش(!) تولد یه سالگیش مبارک!

اولین نفرم تبریک می گم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیز دلمی*
بزرگ شده ولی شیطونیاش هم بزرگ شده
مرسی زهراجونم آره دقیقا شما اولین نفر هستی بازم ممنون محمد صادق جونمو بوسش
مامانی
2 آبان 91 0:10
سلام سمیرا جونم خوبی؟ ماشالا مبارکه 11 ماهگی گل پسر
خاله خاطره
2 آبان 91 15:02
سلام سمیرا جون ممنون که ما رو لینک کردید به جمع دوستام خوش اومدید اگه وب ما رو بنام وروجک های خونه لینک کنید ممنون میشم اهورای نازم رو ببوس
مامانی
5 آبان 91 0:35
سلام عزیزم خوبی؟ عیدت مبارک بروزم منتطرتم
شمیم
5 آبان 91 10:34
سلام سمیرا جان ...مبارک باشه .
مامانی
8 آبان 91 1:19
سلام خانومی خوبی؟ بروزم منتطرم عزیزم
مامان محمد صادق(زهرا)
9 آبان 91 7:29
دوست دارم اهورا کوچولوووووووووووووووو
نیلوفر
11 آبان 91 23:39
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.
مامانی
12 آبان 91 0:17
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ عیدتون مبارک... بروزم منتطرتم
مامان اهورا
12 آبان 91 9:31
چه اقا پسل خوشگلی دارین ماشاله خدا براتون حفظش کنه پسر گلت با پسلی من هم اسمن. خوشحال میشم به ما هم سربزنین
پسر خاله سمیرا
13 آبان 91 9:32
خیلی دوست اهورا پسر
پسر خاله سمیرا
13 آبان 91 20:15
اهورا عشقو نفسو جون من.اون نشستن دو زانوت منو کشته جیگر
مامانی
14 آبان 91 7:32
سلام عزیزم – بروزم من و طه پسرم منتطرتونیم
نیلوفر
17 آبان 91 16:09
قربونت برم که اینقدر نانازی
مامانی
19 آبان 91 7:27
سلام عزیزم خوبی مامانی؟ بروزم من و پسلی منتظرتیم
زهرا (✿◠‿◠)
23 آبان 91 7:52
پسر خاله سمیرا
25 آبان 91 22:20
خیلی دوست دارم دلم برات تنگ شده جیگر الهی دورت بگردم
مامانی
27 آبان 91 5:54
سلام سمیرا جونم پس کجایییییییییییییییییییی؟>
پسر خاله سمیرا
27 آبان 91 21:20
چرا عکس جدید از اهورا نمیزاری مامانیش
پسر خاله سمیرا
27 آبان 91 21:22
چرا عکس جدید از اهورا پسر نمیزاری
خاله خاطره
28 آبان 91 19:48
توی مسابقه میثمک بهار خانوم ما توی گــــروه نــــــه هست شماره 1085 خوشحال میشم بهمون رای بدی
پسر خاله سمیرا
30 آبان 91 21:02
خیلی خیلی دوست دارم اهورا