اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

ما و پسملی

1391/7/15 21:17
نویسنده : مامان سمیرا
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم دکتر

سلام پسرکوشولوی خودم؛یه چندروزیه خیلی اذیت میکنی و مدام بهانه میگیری.خیلی داد میزنی و یه جا بند نمیشی.غذا خوردنت کم شده همینطور شیر خوردنت!!!

دوشب پیش بردیمت دکتر هم واسه چکاپ هم واسه سرفه کردنات.چندوقته سرفه میکنی خیلی شدید نیست اما دکتر میدیدت بد نبود.خیلی هم بینیتو میخارونی به قدری که تو خواب بینیتو میکشی روی زمین.دکترت گفت حساسیت داری سرلاک و موز و خیلی چیزای دیگه نباید بخوری.یه شربت و یه قطره واسه داخل بینیت داد یه آمپولم داد که مامان حسابی وحشت کرد چون میترسم ببرمت آمپول بزنی واکسناتو به زور میبردم حالا وای به حال آمپول.

خلاصه رفتیم تا داروهاتو بگیریم داروخانه توی یه درمانگاه بود یه اتاق خیلی با مزه هم داشت که مخصوص تزریقات نی نی ها بود رفتم تواتاقه یه نی نیه خیلی گریه میکرد طفلکی زیر سرم بود خیلی دلم سوخت معلوم بود ترسیده به بابایی گفتم آمپولشو نزنیم بابا گفت بزنیم که زود خوب شه زیاد گریه نمیکنه!منم با بی میلی قبول کردم رفتیم داخل و خانم پرستاره گفت بخوابونش و پاشو سفت بگیر منم هرچی که گفت گوش کردم.

چندثانیه بعد گفت بلندش کن قربونت برم که اصلا انگار نه انگار سوزن رفته تو پات.خیلی قوی هستی جیگرگوشه مامان.بابا که همون اولش فرار کرد رفت بیرون از ترسش!!! خانمه میگفت کاش همه نی نی ها اینطوری بودن..

شیطونی های یدونه پسرم

گاز گرفتنت که ادامه داره منتظر موقعیتی که دست یا شونه مامانو گاز بگیری.انقد هم محکم میگیری که خدا میدونه ولی عیب نداره عزیزدل مامان چون میدونم دندونات درد میکنه و دست خودت نیست!

صبحا زودتر از مامان بیدار میشی و میری دنبال بازی کردنت و وقتی گشنت میشه مثل قبلا یا موهامو میکشی یا شروع میکنی به حرف زدن مثلا:ادَ،به به نمیدونی چقد خوشمزه این اداها رو در میاری،تا ظهر که بابا بیاد خیلی با هم بازی میکنیم و سرگرمیم ظهر یه چرت میزنی و دوباره شروع میکنی به خونه گردی یه نفرو باید استخدام کنم دنبال تو باشه و ریختوپاش جنابعالی رو تمیز کنه

یادگرفتنیای عزیز دلمون

یاد گرفتی در کابینتارو باز کنی تا جایی که میتونی میکشیشو بعد یهو ولش میکنی و تقی صدا میده قربون قدوبالت شم که خوشت میاد

آب که میخوری دستاتو میکنی تو لیوانو میشوری بعد به ما نگاه میکنیو میخندی

دیگه مسلط شدی به راه رفتن البته با کمک دیوار و مبل و پشتی

بیرون که میریم میگی: دَه

پله هارو هم فول شدی قشنگ میری بالا

بقیشو یادم رفته ایندفه اومدم میگم

چندتا عکس از خرابکاریات گرفتم که بدونی چقد فضول تشریف داری

این وضع مودمه آخه؟؟؟

.

مامانی میخوام زنگ بزنم بابایی

.

مامانی برنجارو واست پاک کردماااااا

.

.

.

عزیز دلم تازه بیدارشده

.

فقط شب اول عاشق این دندون کشه بود

.

قربونت برم انقد محکم گازش میزنی

.

در حال تماشای پیام بازرگانی فقط هم جم تی وی رو قبول داره

,

تند تند ایفون تلفنو میزنه

.

مشکل جدی با مودم داره

.

قربون اون انگشتای کوچولوت برم که تق تق میزنی رو کیبورد

.

عشق من داره لباس انتخاب میکنه

.

اما انگار هیچکدوم باب میلش نبود

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامی امیرحسین
14 مهر 91 23:37
وای آمپول. ناز پسر صبور و مقاوم چی کشیدی خواهر. من که عمرا دلشو ندارم میدم باباییش! ایشالله زودی خوب میشی عکسای خیلی بامزه و نازی بود. کلی بهمون چسبید الان با آقای پدر دوتایی داشتیم نگاه میکردیم مواظب باش یهو تخوردتا. ماشالله دندون درآورده یه وقت دیدی مامان به این خوبیو حوس کرد بخوره!!!
شمیم
15 مهر 91 19:42
سلام وااااای اندفعه من می خواستم نظر اولو بزارم که نشد ..............ولی اشکالی نداره .
کیمیا
15 مهر 91 19:44
سلام سمیرا خوبییییی؟؟؟؟؟؟اهورا چطوره؟عکسا خیلی قشنگ بودن.مرسی
نیلوفر
17 مهر 91 0:32
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$
شقایق
17 مهر 91 16:55
سلام ایشالا زود خوب میشه
نایسل
19 مهر 91 20:05
سلام عزیز دلم خیلی خیلی ممنون مهربون
نایسل
19 مهر 91 20:05
فدات شمم اه خداروشکر بابام بود
مامانی
19 مهر 91 23:15
سلامممممممممممم سمیرا جونممممممممممم ما اومدیمممممممممممممممم قربونت اهوراجونم ببوسش دلم براتنون تنگ شده بود
نایسل
20 مهر 91 13:35
مرسی مهربونم مرسییییییییییییییییی
مامانی
21 مهر 91 7:48
سلامممممممممم سمیراجونم بیا بروزیما
مامانی
23 مهر 91 18:59
سلام عزیزدلممم – خوبی خانومی؟ بروزم عکسای بافتنی های پسلی رو گذاشتم بیای خوشحال میشم
نایسل
25 مهر 91 20:51
آخی عزیزم الهی بهتر بشه
مامانی
27 مهر 91 23:41
سلام خانومی خوبی عزیزم طه و من بروز شدیم منتظریم
شمیم
29 مهر 91 21:18
سلام سمیرا خوبی؟؟؟؟چرا وبتو به روز نمی کنی؟؟؟؟
مامانی
30 مهر 91 7:11
سلامممممممممممممممممممم سمیزا جونممممممم خوبی؟ اهورا خوبه؟ بیا بروزم بروز کن خوشحال بشیم
خاله خاطره
1 آبان 91 15:21
هزار ماشالله عاشق اهورا شدم با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟
پسر خاله سمیرا
12 آبان 91 12:09
سلام.خیلی دلم برای اهورا تنگ شده ایشا ا... اومدید قم خونه ی مامانی ی رشب هم بیاید اینجا من اهورا پسرو ببینم


سلام پسرخاله کوچولو چشم حتما میایم مهربون
پسر خاله سمیرا
12 آبان 91 21:43
اهورا خودت خیلی خیلی جیگری مخصوصا با پوستیز که خاله واست گذاشته بود خیلی دوست دارم. راستی تولدت هم مبارک
پسر خاله سمیرا
12 آبان 91 21:53
دوست دارم
مامان کوثری
21 آبان 91 15:27
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/