اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

پاییز اومد...

1391/7/3 1:09
نویسنده : مامان سمیرا
521 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز زیبا هم اومد

سلام به مامانا،مامانای جدید و مامانای قدیم.سلام به مامانایی که بچه مدرسه ای دارنو از دیروز بچه های گلشونو راهی مدرسه کردن.چه حس قشنگیه انشاا... که منم این روزها رو تجربه میکنم!خدایا کی میشه منم صبح زود بیدار شم و بچه هامو بیدار کنم صبحونشونو بدم خوراکی های خوشمزه بذارم تو کیفاشون و ظهر منتظر اومدنشون بشم؟؟؟وااای فکرش هم شیرینه

امسال پاییز یه پاییز دیگس چون پسر گلم تو این فصل اومد تو زندگیمونو پاییزو خیلی قشنگتر کرد برامون.پارسال این موقع ها تو دلم بود و همش منتظر بودم بیاد و روی ماهشو ببینم که خدا لایق دونستمونو نعمتشو گذاشت توی آغوشمون.

یخورده هم هوا سرد شده خیلی حال میده آخجون بخاری!!!

اصلا یه حال و هوای دیگه ایه خیلی عاشقانس ای کاش همش پاییز بودو بهار!

کم کم داریم به تولد پسملی هم نزدیک میشیم نمیدونید چه ذوق و شوقی دارم کلی هم ایده دارم که انشاا... بتونم اونجوری که دلم میخواد جشن بگیرم.بعضی از کارامو کردم ولی خب هنوز کلیش مونده.قبلا هم گفته بودم اگه خدا بخواد بعد از ماه محرم تولد داریم.

هم سر صبر و حوصله کارامو میکنم هم اهورا جونم هم یه کوچولو متوجه میشه.

دیشب مامانم اینا اومدن خونم فردا هم میخوان برن خیلی دلم تنگ میشه امروز یاد اونوقتا افتادم که بیشتر دوران بارداریم پیشم بودن چقد خوش میگذشت همه یه حسو حال دیگه داشتیم و همش صحبت اومدن نی نی بود.هی روزشماری میکردن و تند تند دکور سیسمونی رو عوض میکردیم اما الان باید همه بسیج بشیم که یه موقع پسرشیطون جاهای خطرناک خونه نره یا چیزی از زمین تو دهنش نکنه.

خدایا هزار مرتبه شکرت...

.

خدایا از اینکه مرا آفریدی ازت ممنونم

خدایا از اینکه بهم دوست داشتن یاد دادی ازت ممنونم

خدایا از این که بهم یه زندگی و یه پسرکوچولوی سالم هدیه دادی ازت ممنونم

خدایا از اینکه انقد به منو اطرافیانم لطف داری خیلی خیلی ازت ممنونم

خدایا ازت ممنونم واسه اینکه جاهایی یادت میفتم که بهت نیاز دارم اما تو در همه حال هوامو داشتی حتی زمانی که ازت غافل بودم

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامانی
3 مهر 91 6:11
ایشالا یه تولد خوب براش بگیرین الهیییییییییییی فداششمممممممممممم
عرفان خان
3 مهر 91 19:58
سلام اهورای عزیز ... وبلاگ نازی داری ... امیدوارم همیشه شاد و خوش و سلامت باشی در کنار پدر و مادر خوبت ... میای با هم دوست بشیم ؟؟؟
مامانی
5 مهر 91 0:16
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ بروزم بیا منتظرتم یاعلی
نایسل
5 مهر 91 19:25
آخیییییییییییییییییییییییییی
نایسل
5 مهر 91 19:26
دوست گلم نی نی وبلاگ فیلتر کرده عکسارو
مامی امیرحسین
5 مهر 91 20:19
مبارکهههه ماشالله چقدر بزرگ شده تولد شد مارو دعوت کنیا! کادو هم میاریم!!!!
شمیم
6 مهر 91 21:45
سلام ...اهورا جون الهی هر سال بزرگ و بزرگتر بشی ما هم هرسال بیایم تولدت کیک بخوریم
مامانی
7 مهر 91 0:43
سلام عزیزم بروزم بیا منتظرم
امیرحسین
8 مهر 91 23:41
خصوصی!
عرفان خان
9 مهر 91 10:20
سلام عزیزم ... با افتخار لینک شدی .. بامید دیدارهای مجدد
شمیم
10 مهر 91 17:20
سلام سمیرا وبتو به روز کن دیکه
شمیم
10 مهر 91 17:21
نیلوفر
10 مهر 91 19:25
اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.اهورا دوستت داریم.
...
18 مهر 91 14:47
وبتون خیلی قشنگه بهتون تــــبریکــــــــ ـ ـ ــ ـــــــ ـ ـ ـ ــ ـ میگم