اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دردونه های من

گاهی...

1392/5/16 0:28
نویسنده : مامان سمیرا
611 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی دلم میگیرد...

 

گاهی به یاد نوزادیت دلتنگ میشوم

 

گاهی باور نمیکنم این فرشته مهربون پسر من است

 

گاهی از خودم ناراحتم که نکند مادر خوبی نباشم

 

گاهی از شدت عشق تو به خودم میبالم

 

گاهی انقدر وابسته ات میشوم که نمیخواهم لحظه ای ازم دور باشی

.

 

سلام پسر نازنینم

خوبی قربونت بشم؟الان که دارم اینارو مینویسم روزهای آخر ماه رمضانیم.مامان هم کلی زحمت کشید ده تا روزه گرفت.

چندشب پیش واسه افطار کلی مهمون داشتیم خیلی خسته شدم ولی بیشتر خوش گذشت.تو هم اصلا اذیت نکردی ولی موقع شام نق میزدی و مامانو یخورده عصبی کردی.

دیشب اومدیم خونه مامان جون و با مامانی و خاله رفتیم بیرون و کلی خرید کردیم خیلی خوش گذشت تو هم انقد بازیگوشی میکردی که نگو کلی دوست هم سن و سال خودت پیدا کردی.

هرچی هم میدیدی دلت میخواست از خوراکی تا لباس و اسباب بازی مامان هم واست میخرید قربونت برم.

خلاصه عزیزکم خیلی شیرین شدی هرچی میگیمو میفهمی هرکاری بهت میگمو انجام میدی و کلی دلبری میکنی

پسر مهربونم ایشاا... این دفه میامو کلی واست مینویسم اخه الان خونه مامانی هستیم و واسه افطار خاله طاهر اینا میخوان بیان باید کمک مامانی و خاله کنیم

چندتا عکس از این روزا واست میذارم عشقم

پسر نازم تو همه ی دنیای منو بابایی هستی خیلی دوستت داریم مهربون کوچولو....

ادامه مطلب.

 

.

عزیز دلمممممم ببین دوست بابایی چه شکلیت کرده.

.

الهی قربونت بشم با این تیپ کولی مانندت.

.

اهورا و پریا.

.

کفشاتو عشقههههه.

.

اینم دختر عمه.

.

عزیز دلم داره با تلفن صحبت میکنه.

.

فشن شدی عشقم؟.

.

اولین روز ماه رمضون و اولین سفره افطاری خونه مادرجون(مامان بابا)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان اهورا
15 مرداد 92 10:21
نماز روزه هات قبول سميرا جونم . اين پسري كه هر دفعه دل مارو حسابي ميبره قوربونش برم من . چقدر مظلومانه نگاه ميكنن اين بچه ها . اما....شيطوني ازشون ميباره. خداحفظشون كنه


عزیزدلمی شهرزاد جونم
نماز روزه شما هم قبول دوست خوبم
واااای واقعا که گل گفتی خیلی شیطونن
آمین
پسرطلای نازمو از طرفم ببوسش
زهرا(✿◠‿◠)
16 مرداد 92 12:58
قربونش برممممممممممممم
آقا شده ماشاللاااااا
اهورا کوکوچولوی خاله


خدانکنه زهرا جون

محمد صادق جونمو یه ماچ گنده کن
رز
17 مرداد 92 21:30
سلام خانم .خیلی فرزند زیبایی دارین . انشاا... خدابراتون نگهش داره . راستی یادتون نره به وبم سر بزنین و نظر بدین . فعلاً


سلام عزیزم.ممنون از لطفت گلم
چشم عزیزم حتما
عرفان خان و مامان زهره
18 مرداد 92 1:47
سلام به اهورای عزیزم و سمیرای خوبم
عزیزم حتما که مادر خوبی هستی و خواهی بود و از این احساسها تموم مامانا دارن و نگرانی و ناراحتیتون رو درک میکنم
مرسی از حضور گرمت در کلبه مجازی عرفان من
با بهترین آرزوها


عزیز دلمی زهره جون
شادی
18 مرداد 92 16:03
انشالله ک.چ.ل.ت سالم و سلامت باشه
برای کوچولوها یه وبلاگی اماده کردم از تم های مخصوس تولد و جشن های دیکه
لطفا سر بزنید
taghvim92.mihanblog.com


غزل جوون
18 مرداد 92 16:51
سلام اهورا جون
من غزلم
تازه 2 ماهه که اومدم
مامانی ام واسم وب ساخته
میای با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن


حتما عزیزم