اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دردونه های من

عیدسعیدفطرمبارک

1392/5/18 16:09
نویسنده : مامان سمیرا
522 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

خداحافظ ای بهترین ماه الله

خداحافظ....

 

 

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد...

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حسین
18 مرداد 92 16:16
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید
http://flashcards.blogsky.com/
http://kodakshop.blogsky.com/
ممنون



مامان اهورا
20 مرداد 92 22:05
عیدت مبارک عزیزم در ضمن خصوصی داری
خاله ی اهورا
21 مرداد 92 14:19
عیدت مبارک خاله. خواهر عید توهم مبارک


مرسی عزیزممممممممممممممممممممم
مامان اهورا
24 مرداد 92 9:57
سمیرا جونم با یه دنیا شرمندگی عزیزم. اومدم نظرتو تائید کنم حذفش کردم. معذرت میخوام یه عالمه


نه عزیزم دشمنت شرمنده باشه این چه حرفیه آخه؟؟؟
پیش میاد دیگه
مامانی فری
24 مرداد 92 16:29
سمیرا جون کجایی نگرانت شدم دیگه به من سر نمیزنی اهورای عزیزو ببوس


عزیز دلمی مامان فری جون
من هرروزت وبتم
زهرا (مامان طه )
26 مرداد 92 10:20
سمیرا جونممممممممم بیا بروزم
مامان اهورا
3 شهریور 92 10:44
عزيز دلم ما كرجيم . اگه تونستي هماهنگ كنيم خوشحال ميشم . اونجا هم خونه خواهرمه . من طبقه بالاي اون خونه ام


حتما دوست خوبم انشاا... از نزدیک همدیگه رو میبینیم