اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

دردونه های من

مادرانه من

1392/4/22 12:51
نویسنده : مامان سمیرا
556 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم 

عزیز دلم این روزهایی که میگذره خیلی واسم قشنگ و شیرین ترن.شیرینن چون تو کنارمی و داری کم کم بزرگ میشی و من شاهد این لحظه های زیبا هستم.خیلی بیشتر از قبل میفهمی و دوست داشتنتو نشون میدی همه رو دوست داری بخصوص مامان و بابارو

خیلی بیشتر از سنت رفتار میکنی و مارو مات و مبهوت خودت میکنی،اون لحظه نمیدونم چیکار کنم یا چطوری خوشحالیمو بیان کنم و فقط و فقط خدارو شکر میکنم

عزیزکم خیلی مهربونی و به همه مهربونی میکنی همه عاشق این رفتار تو شدن 

پسر 19 ماهه ی من تو ذره ای منو اذیت نکردی منم که کم طاقتم و درکت نمیکنم و زود عصبی میشم دعوات میکنم اما به دقیقه نمیکشه و از دلت درمیارم 

شیرین زبونم دلم میگیرد برای این روزها که میگذرد و تموم میشود اما خوشحال میشوم که تو مردی میشوی برای ما.

شدی همه خاطره های من جزء تو چیزی به خاطر نمیاورم خاطره های شیرینی که هرشب با بابا مرور میکنیم و لذت میبریم خاطره هایی که دلم نمیخواهد فراموش شوند دوست دارم همه رو یادداشت کنم و بخونم خاطره هایی که فقط و فقط تو هستی اهورای من

من مادر تو هستم و تمام خواسته ام از خدا همین بود ولی اون هدیه هایی به من داد که اگر تا آخر عمر شکرگذارش باشم کمه پس جان مادر من به تو محتاجم به بوسه هایی که بر صورتم میزنی به نوازشی که با دست کوچکت روی صورتم میکنی من به آغوش تو محتاجم به محبتی که ناگهان بهم میکنی و ناخداگاه بغلم میکنی من به تو محتاجم

همیشه کنارم باش

پسر عزیزتر از جانم دوستت داریم

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

شقایق
22 تیر 92 19:45
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
شمیم
23 تیر 92 14:30
slm
khubi azizam
?ahoora chetore?


سلام عزیز دلم
چطوری؟؟؟
بابا چرا ادرس وبتونو درست نمیذارید آخه
شقایق
24 تیر 92 0:21
چرا نیومدی وبم؟


شقایق جون نمیتونم وارد وبت بشم آدرسو واسم بذار عزیزم
مامان طه
24 تیر 92 12:14
سلام عزیزمممممممممممم خوبی؟

اهورا جون ببوش


مرسییییییییییییی زهرا جون
چشم شما هم طه گلی رو یه عالمه ببوس
زهرا(✿◠‿◠)
24 تیر 92 13:17
2سال و3 ماهه بود... اهورا هنوز جا داره هااااااا منم خیلی استرس داشتم....یادته؟ ولی خدارو شکر.......چن روز اولش سخته.....بعد که توو روال بیفتین دیگه اونقدام سخت نیست.... فقط گاهی از دستش در میره....چون هنوز خیلی عادت نکرده! موفق باشی سمیـــــــــــــــــــرا ببوس طه ی خوش اخلاق و مهربونمو
زهرا(✿◠‿◠)
24 تیر 92 13:22
خصوصی
شمیم
24 تیر 92 18:33
سمیرا جون تو دیگه حوصله این وبلاگارو ندارم. خسته کننده شده واسم. چطوری؟ دلم برات تنگیده بسیاااااااااااااااااار
شمیم
24 تیر 92 18:48
اره عزیزدلم اره.ایشالا چهارشنبه. مامانم از شیفت بیاد میایم. حالا ببینم چی میشه
شمیم
24 تیر 92 18:56
ایشالا چهارشنبه مامی شیفته ... پس چهارشنبه میبینمت عزیزممممممممممم. اهورارو ببوووووووس
مامان اهورا
25 تیر 92 9:26
سميراي عزيزم چقدر احساساتت شبيه من بود. انگار هرچي من خواستم بگم تو گفتي عزيزم. چقدر اين عكسش معصومانه اس. ببوس عزيز دلمو


مرسی شهرزاد جون
چون هردومون مادریم عزیزدلم
خدا هردو اهورا رو حفظ کنه انشاا...
مامان پارسا
25 تیر 92 12:50
سلام عزيزم ممنون از حضور گرمت


زهرا(✿◠‿◠)
25 تیر 92 18:29
قربون اون عکس خوشگلش...............طه نه هااااااا.....اهورا.........


فدات عزیزمممممممممممم
ههههههه باید هم بخندی
رها
26 تیر 92 14:45
سلام عزیزم خوبی ؟ می خوای واسه اهورا جون یه صفحه ورودی بسازم؟ اینم ادرس وبم : www.sh-bahman.blogfa.com
شقایق
26 تیر 92 14:47
دوباره سلام اسممو اشتباهی گذاشتم تو نظر قبلی رها منم ها
مامان پارسا
27 تیر 92 11:04
سلام خاله جون اپم
پسر خاله سمیرا
28 تیر 92 16:10
سلام دختر خاله ی عزیزم خیلی دلم برای اهورا تنگ شده از طرف من ببوسش


سلام پسرخاله کوچولوی خودم
ما هم دلمون براتون تنگ شده ایشاا... در اولین فرصت میایم پیشتون
چشم میبوسمش
شقایق
28 تیر 92 16:56
سلام عزیزم قابلی نداشت
یه عکس کوچولو اون گوشه پایین هست اون بالابره دیدیش؟


آره خیلی خوشم اومد عزیزم مرسی
شقایق
28 تیر 92 16:59
اینم ادرس اون وبمه که توش سفارش میدن:www.mis-love.blogfa.com

حتما بیا!!!!!!!


حتما میام عزیزممممممممممم
مامان طه
29 تیر 92 13:02
سمیرا جونم بروزم
شقایق
3 مرداد 92 15:44
چرا اپ نمی کنی دلمون گرفت
شقایق
5 مرداد 92 17:19
قالب می خوای خیلی خوشمله با عکس اهورا
شقایق
5 مرداد 92 17:19
قالب می خوای با عکس اهورا؟؟؟؟؟؟
شقایق
5 مرداد 92 19:21
باشه
erfan&rosha
7 مرداد 92 23:14
پسر خاله سمیرا
12 مرداد 92 1:50
دختر خاله ی گلم خیلی خیلی خوشحالم که فردا شب میخواهید بیایید خونه ی ما و همش دارم لحظه شماری میکنم...اهورا رو هم از طرف من ببوس
مامان اهورا
13 مرداد 92 10:27
چرا اپ نميكني دلم واستون تنگ شده ها
خاله ی اهورا
21 مرداد 92 14:20
چه خوش عکسه این پسرطلا بزنم به تخته


مرسی خاله جون