اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دردونه های من

حال و هوای عید و خونه تکونی

1391/12/25 0:54
نویسنده : مامان سمیرا
716 بازدید
اشتراک گذاری

آخجون عید...

سلام عزیزدل مامان.قربونت برم خیلی دلم واسه وبلاگت و بروز کردنش تنگ شده بود یه مدتیه داریم خونه تکونی میکنیم و خیلی سرمون شلوغه عید داره میادو منم کلی ذوق و شوق دارم.بابایی دوتا کارگر آورد فرشارو شستن و منم آشپزخونه و مبلارو شستم و کلی کار کردم و دو سه روزی مزاحم مادرجون شدیم.خلاصه خیلی تمیز شد و من کیف کردم

ziba

قربون پسر مهربونم بشم که اصلا مامانو اذیت نکردو گذاشت همه کارامو انجام بدم

از کارای خوشمزت بگم اینکه با یه عالمی مهربونی میای و لبای خوشگلتو میذاری رو صورتمو بوس میکنی هروقت یه کار بد میکنی و دعوات میکنم چند دقیقه بعد خودت میای بغلمو یه عالمه بوسم میکنی

ziba

از دیشب یاد گرفتی پیرمرد میشی کمرتو خم میکنی دستاتو میگیری پشتتو راه میری

Old Man Walking with a Cane clipart

جدیدا خیلی به بابا وابسته شدی و تا میبینیش میخوای دنبالش بری وکلی گریه میکنی

صبحا خودت بیدار میشی و بی سروصدا مشغول بازی میشی تا ما بیدار بشیم.کلا خیلی آرومی و کار به کار کسی نداری و خودت بازی میکنی و همین اخلاق قشنگت زبون زد همه شده

جدیدا وقتی لیوان چایی میبینی تا میگم داغه لبای خوشگلتو غنچه میکنی و با پشت دست آروم میزنی به لیوان ببینی داغه یا نه

ني ني شكلك

بهت میگم یه چیزی رو بیار فوری میری و پیداش میکنی و گاهی اوقات میاریش

از مبل بالا رفتنت که دیگه هیچی مثل آب خوردنه

 

چندروز پیش با بابایی رفتیم واست لباس عید گرفتیم خیلی با مزن یه دست هم از سیسمونیت بود که الان بهت میخوره.عزیزترینم جشن قدمت توی عیده میخواستیم همین روزا بگیریم اما پشیمون شدیم

حالا بی صبرانه منتظر عیدم و سفره هفت سین بچینم.فدای کارای با مزت بشم ایشاا... پست بدی زودتر میام

ziba

 .

.

.

 

.

.

.

.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

kimia
26 اسفند 91 7:15
سلام.خوشحالم وبتو بروز کردی.دلم واسه اهورا طلا ه ذره شده.ه ماچ ابدار ازش بکن به جای من
شمیم
27 اسفند 91 7:27
سلام عزیزم عجبه به روز شدی ....راستی خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی واسه خونه تکونی .عیدت هم پیشاپیش مبارک سمیرا جان اهورا رو ببوس
مامان اهورا
27 اسفند 91 9:58
قوربون گل پسري برم من با اين اداهاش آدم ميخواد درسته قوووووورتش بده. سميرا جونم يه ماااچ آبدار بجاي من ازش بكن و نوروزو پيشاپيش بهتون تبريك ميگم . سالي پر از شادي و سلامتي براتون آرزومندم
نیلوفر
29 اسفند 91 1:43
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤ _ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤ _¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤ __¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤ _________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤ _____________¤¤¤--------------------------¤¤¤ ________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
مامان طه
30 اسفند 91 20:03
سلام گپلممممممممممممم عیدت مبارک بروزماااااااااااا
صبا
30 اسفند 91 23:26
به ماهم سر بزنید لطفا