اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

وبلاگ...

1391/12/2 15:23
نویسنده : مامان سمیرا
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

چرا وبلاگتو دوست داری

یه مدتیه بازی وبلاگی توی وبلاگا اومده و ماجرا از این قراره که بگی چرا وبلاگتو دوست داری و در آخر سه تا از دوستاتو دعوت کنی.منم از طرف دوست مهربونم شهرزاد جون مامان اهورا دعوت شدم و میخوام بگم چرا وبلاگمو دوست دارم

وبلاگمو دوست دارم چون خاطره های پسر عزیزمو مینویسمو هروقت دلم واسه قبلاها و وقتی پسرم خیلی کوچولو بود تنگ شد بیامو از روزای اولش بخونمو تجدید خاطره کنم

من اینجا خیلی چیزا یاد گرفتم که توی زندگیم واسم کمک بزرگی بوده

اینجا یه عالمه دوستای عزیز و مهربون پیدا کردم که هروقت به وبلاگاشون سر میزنم کلی لذت میبرمو باهاشون لحظه های شیرینی رو میگذرونم

این وبلاگ یکی از با ارزش ترین چیزاییه که دارمو مثل خونمه و واقعا بهش دلبستگی دارم.فکر اینکه میخوام یه روزی هدیش کنم به پسر عزیزم خیلی خوشحالم میکنه

من تونستم همه خاطره هامو اینجا بنویسمو مطمئن باشم که جاشون امنه و هر وقت بخوام مرورشون کنم چون هر وقت دلم تنگ میشه صفحه های وبلاگمو ورق میزنمو کلی دلم باز میشه

از همه مهمتر این وبلاگو دوست دارم چون وقتی میخواستم شروع کنم به ساختنش تو حال و هوای خاص و شیرینی بودم که همیشه منو یاد اون روزا میندازه

من زیباترین روزها رو کنار همسرعزیز و مهربونم بخصوص شیرینیه زندگیم پسرم رو در این وبلاگ دارم

من از ٣ تا از دوستای مهربونم دعوت میکنم که اگه دلشون خواست این بازی رو انجام بدن

خاطره عزیزم

زهرا مامان طه جونم

مهسا جون مامان مرسانا جون

اگه دوست داستید شما هم بازی کنید

اینم خودش یه خاطرس. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نیلوفر
3 اسفند 91 15:17
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
زهرا(✿◠‿◠)
6 اسفند 91 10:57
خیلی عالی نوشتی عزیزم....



ممنون زهرا جونم خیلی دوستت دارم
مامان اهورا
7 اسفند 91 9:16
lمرسي عزيزم كه دعوتمو قبول كردي . خيلي قشنگ و با احساس نوشته بودي
شمیم
14 اسفند 91 17:57
سلام عزیزم افرین عالی بود
پسرخاله سمیرا
15 اسفند 91 14:13
دختر خاله گلم خیلی قشنگ نوشتی افرین دوست دارم اهورا رو از جای من ببوس
زهرا(✿◠‿◠)
19 اسفند 91 6:15
عزیزم خوبیییین؟ کجایین؟ ازت بی خبرم
خاطره
22 اسفند 91 0:25
سلام سمیرا جونم خوبی قشنگ نوشته بودی منم دعوتم