اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دردونه های من

کارهای جدید دردونه

1391/5/15 1:35
نویسنده : مامان سمیرا
551 بازدید
اشتراک گذاری

.کارهای جدید

سلام قندعسلم.امروز میخوام از کارای جدیدی که انجام میدی بگم.

اول اینکه الان شیش تا دندون داری یکیش تو لثه گیر کرده بود تازه مثل اونای دیگه شده.

چهاردستو پا رفتنت عالی شده یعنی تسلط کامل داری.قربون تسلط داشتنت بشم.

عاشق اینی که وقتی چهار دستو پا میری من بیفتم دنبالت تو هم با اون پاهای کوچولوت فرار کنی و قه قهه بزنی.بغل بابایی که هستی همش منتظری بیام طرفتونو باهات بازی کنم،بابایی هم آروم فرار میکنه  منم دنبالتون میامو نزدیک که میشم بلند بلند میخندی و با هیجانی که داری میخوای از بابا هم بری بالا تا دست من بهت نرسه.فقط هم وقتی من دنبالت کنم میخندی آخه چندبار امتحان کردیم تو بغل من بودی و از بابا فرار میکردیم اما نمیخندیدی.نمیدونم چرا؟؟؟

جلوی آشپزخونه یه سکّو هست که با یکی دوبار تمرین تونستی ازش بالا بیای و خودتو به ما برسونی.

یه صداهای بامزه ای هم از خودت در میاری که آدم دلش میخواد بخورتت.امروز چندبار گفتی((اَدَ)) الهی قربون زبونت بشم که معلوم نیست کجاییه.از صبح که بیدار میشی تا ظهر که بخوابی همش ورجه وورجه میکنی؛باز که بیدار میشی هم همینطور.

یه جا هم که متکا و پتو میبینی تندی خودتو بهش میرسونی و ولو میشی روش خیلی ذوق میکنی.هروقت پای تلفن باشم از دور نگام میکنی و میخندی چند ثانیه بعد میای سیم تلفنو میکشی و منم خداحافظی کرده نکرده قطع میکنمو تلفن در اختیار شما قرار میگیره،نمیدونم چرا انقد از تلفن خوشت میاد.

با کالسکت که میریم بیرون دیگه هیچ کسو نمیشناسی لَم میدی و هرچقد هم صدات میکنیم نمیگی با کی هستی خیلی ازش خوشت میاد اما برعکس روروئک که چند دقیقه بیشتر برات جذابیت نداره!!!

بابایی که خوابه از سروکولش میری بالا و اذیتش میکنی میدونی خوابه بدجنسی میکنی.

خلاصه هرچی از شیرین بازیات بگم کم گفتم.

.

پسرکم عاشقانه دوستت داریم و به امید تو نفس میکشیم زندگی مارو

روشن و شیرین کردی و امیدوارم بتونم مادر خوبی واست باشم بزرگترین هدیه من

.

.

شیطونی شده واسه خودش

.

در حال غُر زدن

.

تعجب کرده از من

.

اینم یه مدل خوابیدن اهورایی


.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانی
14 مرداد 91 18:05
سلام سمیرا جونم خوبی دلم؟

به به الهی قربونت بشم اهورای خوشگل خاله که روز به روز خوردنی تر میشیییییی

دندوناتم که دارن تکمیل میشن فدات شم

پس حسابی سرگرمتون کرده ها

براش اسپند دود کن من میام میخولمشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قربونت خودت و نی نی جونت


سلام زهرا جان مرسی عزیزم شما ونینی چطورین؟
خدانکنه خاله،به امید خدا شما هم به همین زودیا این روزا رو تجربه میکنی
آره خداروشکر گاز گرفتنم یاد گرفته!!!
آره دیگه به هیچ کاری نمیرسم
چشم خاله جونم
خدانکنه عزیزم طه جونمو ببوس
مامانی
14 مرداد 91 18:06
تعجبت منو گشته خالهههههههههههه

عشق منیییییییییییییییییییی


مرسی خاله
خاله جون
14 مرداد 91 18:21
سلام وب زیبایی دارین و همینطور کوچولوی ناز وبلاگ گل دختر و گل پسر با بیش از ده عکس به روز شد خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و با نظر هاتون خاطراتشون رو زیبا تر کنید
خاله جون
14 مرداد 91 18:36
ممنون که بهمون سر زدین


فدات شم
بووووووووووووووووووووووووووووووس
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 18:51
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامانی
14 مرداد 91 18:58
من یکی که عاشق اهورام

همیشه اهورا رو به حاجی نشون میدم میگم ببین چه نازه


عزیزمی بخدا
خیییییییییییییییییییییلی بهمون لطف داری زهراجونم
مامانی
16 مرداد 91 6:25
سلامممممممممممممممم سمیرا جونم بدو ما اپیدیمکاااااااااااااا
مامان امیرحسین
16 مرداد 91 14:51
ماشالله... عسل عسل خاله است. کیک که نشد حالا این گل پسلو بده ما یه گازش بزنیم اینقده خوشمزه شده.
مامان محمد صادق(زهرا)
16 مرداد 91 16:21
یعنی سمیرا جون من و بردی توو رویا هااااا............ محمد صادق منم که 7.8 ماهه بود همش می گفت: اد.... اد....ada....ada.....! دیگه بس که می گفت مادر جون من (عاشق پسرمونه!) می گفت: adaجان من کجاست؟؟؟ اینم مدل ناز دادن مادر جون من!==> adaجاااااااااااان! ada قربووووووووووووووون!!!! ******************************* قربون اهورای نازم بشم.. ماشاللا چقد بزرگ شده!! حسابی ببوسش برام...
سجاد
6 شهریور 91 0:25
سلام " به وبلاگ منم سر بزنین ... مر30