اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دردونه های من

تفلد مامان سمیرا

1391/5/7 19:56
نویسنده : مامان سمیرا
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

تفلد مامان

فندوق مامان پریشب تولدم بود 5مرداد1چقد خوشحال بودم ولی از طرفی هم ناراحت بودم چون فکر میکردم بابایی یادش نیست2

از روی شیطنت هی میپرسیدم امروز چندمه؟؟؟ باباهم جوابمو میداد  اما بازم بیخیال بود3به کل نا امید شده بودم که بابا یادش باشه!

تو آشپزخونه بودم داشتم سوپ شما رو گرم میکردم که زنگ درو زدن طبق معمول بابا کلیداشو جا گذاشته بود.درو که باز کردم رفتم سراغ کارام4

چندثانیه بعد دیدم بابا با یه جعبه داره میاد طرفم تولدمو تبریک گفت5چه ذوقی کردم من...

واااای همسر مهربونم مرسی که یادت بود6اینجاشم که سانسور شد!

خیلی خوشحال شدم دست بابایی درد نکنه.گفت میریم بیرون و هرچی دلت خواست برات میخرم به جای کادو گفتم نه فقط مبلارو عوض کن و یه شیکترشو بخر اونم گفت چشم حتما7دوست دارم همسر مهربونم8

خاله اینا هم زنگ زدن بهم تبریک گفتن بوووووس واسه شما.حالا قول دادن بیان کادو هم بیارن اما من که ازشون انتظار ندارم9

افطار هم رفتیم خونه مادربزرگت کلی هم اونجا تحویلم گرفتن10آخر شب هم یه مهمونی سه نفره داشتیم کیک و نوشیدنی و عکس.وسط عکس گرفتن بودیم که زنگ درو زدن! مادربزرگ بود و عمه1اومده بودن تا تنها نباشیم دستشون درد نکنه.با هم عکس گرفتیمو یکم هم بابا فیلمبرداری کرد و خندوندمون شب خوبی بود اما....

اما دوباره اورژانسی شدمو باز بیمارستان2نمیدونم چمه به قول بابا اینجوری نمیشه باید بریم یه آزمایش حسابی بدم.ولی درکل شب تولد خوبی بود.راااااااااااااااستی شمیم و کیمیا هم بهم پیام دادن و کلی شرمندم کردن.دوستون دارم بچه ها3

جاتون خالی کیک خوشمزه ای بود

1

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی
7 مرداد 91 20:25
الهیییییییییییییییییی قربونت بشم تولدت مبارک ایشالا 100 ساله نه 120 ساله شییییییییییییی

حتما فشارت بالا پایینه نه؟ خب اگه فشارت پایین میشه یه چیز شیرین بخور گلم

اهورا خوبه؟ قفلونش برم


خدانکنه دوست مهربونم
مرسی انشاا... شما هم یه عمر با ازت داشته باشی کنار نی نی و همسری
مامانی هردفعه دوتا لیوان آب قند میزنم تو رگ اما انگار نه انگار
پسملی هم خوبه فدات شم مواظب خودتون باش
مهسا مامان مرسانا
8 مرداد 91 0:24
خانومی تولدت مبارک

الهی همیشه شاد باشی

خصوصی داری


مرسی مهسا جون
بوووووووووووووووووووووس
مامان امیرحسین
8 مرداد 91 0:43
تولد عید شما مبارک!!!!!!
منم کیک میخوام!!!!


ممنون مامانی جون انشاا... دفعه بعد جبران کنم
قربونت بشم که حامله هم هستی به بابایی بگو از طرف من یه کیک خوشمزه بگیره سری بعد جبران میکنم
نایسل خانم
8 مرداد 91 15:28
میشه پاکش کنی
مهربان
9 مرداد 91 11:34
تفادت مبارک دوستم الهی 1000 ساله بشی و سایت همیشه بالاسره پسری و همسری و عروس و نوه هات باشه


مرسییییییییییی
مامانی
9 مرداد 91 12:08
سلام سمیرای عزیزم خوبی؟

نمیدونم چرا دلم یهو واست تنگ شد گفتم بیام حالت رو بپرسم

اهورا خوبه؟ خودت بهتری؟


سلام دوست مهربونم ممنون
الهییییییییییییییی باور کن منم دلم برات تنگ میشه
خوبم سرگیجه که همش هست پسملی هم خوبه خدارو شکر
مامانی
9 مرداد 91 18:41
سلاممم مامانی خوبی؟ خوشی؟ بروزم بدو که من و طه منتظریم


اومدم عزیزم
مامان امیرحسین
10 مرداد 91 1:43
اونقدر محو کیکو اینا شدیم خط آخرشو نخوندیم. الان خوبی؟ چی شدی تو؟
یکم بیشتر استراحت کن مامانی


مرسی مامان امیرحسین بهترم دارم عادت میکنم
چشم شما هم همینطور
نایسل خانم
10 مرداد 91 13:10
قربونت برم گلم


خدا نکنه
شمیم
10 مرداد 91 13:26
تولدت مبارک عزیزم


عزیزمی شمیم جونم
مامان محمد صادق(زهرا)
11 مرداد 91 12:19
عزییییییییییییییییییییزمی!

تولدت پسا پس!!! مبارک باشه


همیشه شاد باشی و سلامت!

******************************

چرا باز حالت بد شد گلم؟؟

فشارت میفته؟؟؟

خیلی مواظب خودت باش!

احتمالا ضعیفی و ماه رمضون و بچه داری بهت فشار میاره!

ان شاللا که خوب خوب شی! به حق ان روزای قشنگ....


ممنون زهرا جون چشم
شما چطوری بهتری شکرخدا؟؟؟
آره خیلی ضعیفم مرسی که به یادمی عزیزم بوووووس
مامان محمد صادق(زهرا)
13 مرداد 91 10:07
عزیزم رمز و واست توو خصوصی گذاشتم... برو ببین!
مامانی
13 مرداد 91 11:40
سلام سمیرایییییییییییییییی خوبی؟ اهورا خوبه؟ از شیطونیاش بکو دلم تنگ شده بیا بروزم
مامان محمد صادق(زهرا)
14 مرداد 91 14:21
عزیزم رمز و دونه دونه و آروم وارد کن! ان شاللا که واشه! یه تنوع دادیما! بین چی شد!! مال بعضیا مثل شما وا نمیشد!!! ان شاللا مکه رو بی رمز میذارم!!!
مامانی
14 مرداد 91 14:40