اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

دردونه های من

نی نی درد دونه ی من مریضه!

1391/3/2 2:14
نویسنده : مامان سمیرا
1,970 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی درد دونه ی من مریضه!ناراحت

عزیز دل مامان و بابا چندروزه سرما خوردی و حال نداری؛ اولش با سرفه های کوچولو شروع شد منو بابایی فکر میکردیم مو توی گلوت مونده آخه از وقتی دمرو شدن ویاد گرفتی فرشو میخوری البته نه تنها فرش,هرچی که گیرت بیاد فورا میکنی دهنتتعجب

اما فکر ما اشتباه بود و خیلی زود بردیمت پیش دکترت!!!

آقای دکتر گفت سرما خوردیناراحت اما متاسفانه به شیر گاو هم حساسیت نشون داده بودی و سرفه میکردی قرار شد از این به بعد فرنی رو با آب واست درست کنم و ایشالا زودی خوب بشیخنثی

از وقتی داروهایی که آقای دکی واست نوشته رو میخوری خیلی کسل و خواب آلودی.امیدوارم زودی خوب شی و دیگه این دارو بدمزه ها رو نخوری یکی یه دونه منقلب

راستی پسرکم در حین معاینه دکتر چندتا عکس ازت کرفتم که شاید بعدا واست جالب باشهلبخند

دکی و اهورا

دکی جون

وروجک شیطون من

اتهن

چه دکتر مهربونیقلب

عخ

تاعه

 

مامانی دکترت گفت همه چیزت خوبو نرماله فقط وزنت نسبت به دفعه قبل پیشرفتی نداشته و گفت وعده های غذاییت رو بیشتر کنمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمدرضا
27 اردیبهشت 91 8:57
به پسمل شما که نمیرسه