اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دردونه های من

دردونه داره بزرگ میشه

1391/2/31 16:48
نویسنده : مامان سمیرا
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم داره بزرگ میشه

سلام عزیز دل مامان و بابا امروز تو 5 ماهو 14 روزت شده.روز به روز بزرگتر میشی و شیرین تر.یه مدتیه میتونی دمرو بشی و خودتو به سمت جلو بکشی؛اولش خیلی ذوق و شوق داری اما یکم که میگذره خسته میشی و حسابی جیغ میکشی و دادبیداد میکنی لبخند

چندروزیه یکم نق نق میکنی و بهونه گیری میکنی خیلی هم از صدای خودت خوشت میاد و مدام جیغ میکشی...

پسر دردونه من تو لحظه لحظه های زندگیه مارو پرامید و شادی کردی؛الان فکر میکنم اونموقع که هنوز خدا تورو بهمون نداده بود چطوری روزهارو میگذروندیم؟چقدر کسل کننده بود!!!

اهورای من تو بهترین و زیباترین هدیه از طرف خدا برای ما هستی فندق من سعی میکنیم همیشه بهترین چیزا رو واست فراهم کنیم البته به همراه بهترین تربیت.

خیلی عزیزیقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

طلا خان

خسته نباشی پهلوون!!!

طلا

تداان

ماچایشالا که صدساله بشیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 91 0:27
ناز نگاهت ایشاالله صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی