اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دردونه های من

روز پدر مبارک

1392/3/3 3:41
نویسنده : مامان سمیرا
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر مبارک

پدر عزیزم همه ی پشت و پناهم روزت مبارک هرچند پیشم نیستی و نمیتونم بغلت کنم و بهت تبریک بگم هرچند دیگه نمیتونم دستاتو لمس کنم و ببوسمشون هرچند دیگه نیستی که از محبت پدرانت استفاده کنم اما روزت مبارک

هرسال این موقع من خیلی بیشتر از روزای قبل نبودتو حس میکنم خیلی زیاد.دلم برات خیلی تنگ شده هنوز رفتنت برام یه خوابه که منتظرم بیدار بشم.یه دو سه سالی هست که به خیلی ها حسودیم میشه بابا چون بابای من نیست.نیست که صداش کنم و خودمو واسش لوس کنم و بشم یه دختر بچه ی کوچولو که نمیخواد از باباش جدا بشه و همش بهونشو میگیره

فدای همه ی دلسوزیا و مهربونیات بشم روزت مبارک


ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید
زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت
برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو
عزیزترینم تبریك می گویم

 

.

همسر مهربونم دومین سال پدر شدنت مبارک نمیدونی چقد خوشحال بودم که میخواستم بهت اس ام اس بدمو تبریک بگم چون واقعا یه پدر نمونه هستی و کلمه پدر چقد بهت میاد عزیزم انشاا... سایت 120 سال بالای سرمون باشه و همیشه کنار هم خوش باشیم عشقم

همیشه خدارو بابت همه چیزایی که بهم داده شکر میکنم و از اینکه من و تورو با هم یکی کرد و عشقمونو تو دلم هم پرورش داد ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی فری
4 خرداد 92 10:49
سمیراجون توی امارهای وبلاگم دیدم به وبم سر زدی خواستم بگم اپ کردم ر عیدتونم مبارک
مامان اهورا
4 خرداد 92 13:31
خداوند پدرتو غرق رحمت كنه عزيز دلم .
نیلوفر
4 خرداد 92 23:06
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
مامان طه
5 خرداد 92 7:52
عزیزم بروزم بدو
شقایق
5 خرداد 92 21:27
بدلیل گران شدن اجناس و تورم امسال روز پدر روز یوم الشک اعلام شد !
زهرا(✿◠‿◠)
7 خرداد 92 19:35
عزیزم روز پدر به بابات و همسرت و اون فندق کوچولو مبارک باشه


مرسی زهراجونم