اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

دردونه های من

عزیزم ختنه شدنت مبارک

1391/2/30 16:05
نویسنده : مامان سمیرا
2,690 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ختنه شدنت مبارک

اهورای من چندوقتی بود خیلی ذهنم درگیر ختنه کردنت شده بود،خیلی میترسیدم چون میدونستم درد زیادی رو باید تحمل کنی!دودل بودم هرکس یه چیزی میگفت یکی میگفت بزار دو سه سالش بشه یکی دیگه میگفت تا کوچولوئه ختنش کنید و ........

آخر دلمو زدم به دریا و 3 ماهت که شد با عمو اصغر و خانمش  بردیمت واسه ختنه اونجا که رسیدیم پشیمون شدم اما دیگه راه چاره نداشتم بابا حسن هم که بلاتکلیف مونده بود چیکار کنه

نی نی های دیگه هم بودن و بیشتر احساس آرامش کردم یهو اسمتو صدا کردن،دلم ریخت خیلی  معصوم خوابیده بودی دادمت بغل خاله نجمه(خانم عمو اصغر) بعد با بابایی رفتیم بیرون خیلی حالم بد بود ده دقیقه بعد برگشتیم داشتی گریه میکردی پشت در ایستادمو پا به پات گریه کردم بیست دقیقه طول کشید تا اومدی بیرون و بغلت کردم تا خونه ناله میکردی اونشب بدترین شب عمرت بودناراحتگریه

توی خونه بابا حسن بغلت کرده بودو راه میرفت چندساعتی طول کشید تا دردش کمتر شد

خیالم راحت شد که ختنت کردم میدونستم بزرگتر که بشی بیشتر عذاب میکشی

   ختنه سورون پسرم

عزیز مامانو بابا ختنه شدنت مبارکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

friends
12 اردیبهشت 91 17:04
اهورا مسر قشنگه
مامان محمد صادق(زهرا)
15 خرداد 91 7:32
وووواااااای نگو ! بدترین خاطره ام ختنه ی محمد صادق بود! بچه ی اولم بود! تا حالا ندیده بودم بچه ی ختنه ای رو! دست تنها بودم! محمد صادقم خییلی گریه کرد! ************************* می گم که خیییلی بهم سخت گذشت!(از نظر روحی!!) جوجوم 28 روزه بود!
Nic
5 آبان 91 6:18
نوزادها کامل اند و شما فقط برای بدن خود می توانید تصمیم بگیرید. ختنه تجاوز به حرمت و حق کودک بر بدنش است که بدون اینکه از اون نظری بخواهند در سن نوزادی قسمت مهمی از بدنش را از بین می برند. ختنه یک سنت کثیف و وحشیانه است که از عرب های وحشی و تازی به ما رسیده. هیچ دلیل پزشکی برای ناقص کردن آلت بچه وجود ندارد اینها همه برای توجیه دستورات ادیان سامی یهود و اسلام است. در خیلی از کشورهای مسلمان دیگر مثل عربستان و مصر و یمن و اندونزی و سومالی دخترها هم به خاطر همین توجیهات سفیهانه و ناآگاهانه ختنه میشوند.