اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

دردونه های من

دردونه و شلوار کردی!!!

1391/2/30 16:08
نویسنده : مامان سمیرا
2,728 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم خیلی خوشتیپی! تازه ی تازه به دنیا اومده بودی که خاله اکی این شلوارو واست خرید. اولش خیلی بهت بزرگ بود اما الان اندازت شدهلبخند

دفعه اول که پوشیدیش انقد خندیدیم که دل درد گرفتیم بیش از اندازه بامزه شده بودیقهقهه

الانم هرکی میبینتت میخنده راستشو بخوای شلوار کردی به این کوچولویی ندیده بودمتعجبخنده

الهی دورت بگردم که همه چی بهت میاد قند عسل منقلب

دردونه و شلوار کردی!!!

جان

چقده خوشتیپم!!!

جان

اهورا و تدی بغل

عزیزم

هواس پسملم به باباشه

تا

بیچاره تدیناراحت

من

قلبقلبقلب

ممن

این پای خودمه؟؟؟

ای جونم

میخوولمتلبخند

7ف9خ

پسری طلا

7689

فرشته من توی روروئکقلب

الهی

زبانقلبقلبزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان محمدرضا
15 اردیبهشت 91 21:42
چه پسر نازی خاله قربونش بره
مامانی
15 اردیبهشت 91 23:34
سلام مامانی
ممنونم که اومدی
لینکت کردم


فدات عزیزم
مرسی مامان نی نی کوچولو
مامان محمدرضا
16 اردیبهشت 91 0:03
چشم عزیزم
مامانی
19 اردیبهشت 91 8:37
قربون پسمل نازت بروزم مامانی
مامانی
23 اردیبهشت 91 12:33
سلام مامان عزیز قربون پسر نازت بروزم مامانی روزت مبارک
شمیم دختر عموی اهورا
30 اردیبهشت 91 23:06
همه چی بهش میاد قربونش برم اهورا جون دوستت دارم بای
ددی اهورا
2 خرداد 91 3:18
پسرم. واست یه دست گیوه وکلاه بختیاری هم میخرم که جنست جور بشه
مامان آرشو
7 خرداد 91 21:06
شیرین بود شیرین تر شد
شما کردی؟
شلوارشو کجاگرفتید؟


مرسی مامان آرشو جون
نه عزیزم من قم هستم
ممنون که اومدی پیشمون عزیزم
شقایق دختر عموی اهورا
17 خرداد 91 23:26
اهوراجوندیگه داره بهت حسودیم میشه چون روزبه روز داری خوشگل تر میشی خیلی دوست دارم
ندا
25 مرداد 91 1:08
سلام همشهری جوووووووون... خدا بهتون ببخشه چه گل پسری دارین...