اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دردونه های من

روزهای ما و فندوقی

1392/2/9 20:01
نویسنده : مامان سمیرا
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یدونه فندوق خودم

یه مدتیه حال نداری.آبریزش بینی و سرفه البته شیطونیات همچنان پابرجاسniniweblog.com

غذاخوردنت خداروشکر بهتر شده نه خیلی خوب اما قابل تحمله.چندروز پیش رفته بودیم دکتر وزنت خیلی خیلی خوب شده 11 کیلو شدی فندوقی باورم نمیشهniniweblog.comذوق کردنای مادرانس دیگه

خلاصه یه مدتیه خیلی خوشمزه و شیرین شدی یه کلمه های به کار میبری که واقعا شیرینن

اَدووو

هنوز دقیق معنیشو نمیدونیم ولی بیشتر منظورت سلامه هههه

آب رو واضح میگی

غذا یا یه چیز خوردنی که بخوای تند تند میگی هام

بابا مامانو کامل و بی نقص میگفتی اما چندوقته دیگه نمیگی

به بابا میگی دَدَ به مامان هم میگی دَدَ یعنی هرموقع بخوای صدامون کنی و کار داشته باشی اینجوری صدامون میکنیniniweblog.com

خیلی هم با محبتی مخصوصا در رابطه با بچه ها niniweblog.com

راستی مامانی روی فلاش تانک توی دستشویی یه یاکریم ناز دوتا جوجه داره که ازشون عکس گرفتم البته وقتی که مامانشون رفته بود واسشون غذا بیارهniniweblog.com

 

شکلک های محدثه

 

 

.

این اولین عکسشونه

.

اینجا مامانشون یا باباشون اومد

.

این عکسشون هم واسه امروزه یه کوچولو تغییر کردن

.

عااااااااااااااااشقتم مهربون

.

الهی مامان فدات بشه که داری جارو میزنی

.

قربونت برم که کلی هم خسته شدی ولی از ذوقت دست بردار نبودی

.

مامانی فدات بشه که از الان کمکشی

.

دیگه واقعا خسته شده بودی عشقم

.

آخرشم میخواستی عین خودم جارو رو جمع کنی ولی زورت نمیرسید دردونه من

.

عزیزکم مامانی داشت بهت آهنگ کودکانه نشون میداد که یهو دیدیم خوابت برده

.

الهی مامان قربون فضولیات و بهم ریختگیات بشه

.

خیلی دوست دارم یدونه پسر من

.

بابا حموم بود که گوشیش زنگ خورد تو هم کلی اصرار داشتی که گوشی رو بهش بدی

.

 

 

ziba

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

mahdi...ܓܨܓܓܨ
9 اردیبهشت 92 0:04
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من:
شمیم
9 اردیبهشت 92 7:29
سلاااااااااااااااااااام عزیزممممممممممممممم دمت گرم خیلی باحاااااااااااااااااااال بود
پسرخاله سمیرا
9 اردیبهشت 92 14:28
سلام اهورا جون خیلی شیرین شدی.خیلی خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم
پسرخاله سمیرا
9 اردیبهشت 92 14:31
سلام اهورا جونم خیلی شیرین شدی عزیزم.خیلی خیلی دلم برات تنگ شده عشقم
شقی
9 اردیبهشت 92 15:05
اخیییییی تو خونه ماهم لونه کرده بود پارسااااااااال. اهوراروووو از طرف من بوووووووس کن.
شمیم
9 اردیبهشت 92 15:08
عاشق این اهنگ مازیار فلاحیم.عالییییییییییییییه.
مامان طه
9 اردیبهشت 92 19:40
چه ناز شدی پسری سمیراجونم بروزم
مامان اهورا
11 اردیبهشت 92 9:45
عزيز دلم . چقدر بزرگ شده عسلم. آفرين كه به ماماني كمك كني پسر خوب.
پسرخاله سمیرا
11 اردیبهشت 92 15:12
سلام عزیزم خیلی جیگر شدی.خیلی خیلی دلم برات تنگ شده عسل
زهرا(✿◠‿◠)
13 اردیبهشت 92 5:30
قوربون شیطونکم برم مـــــن! روزت با تاخیر مبارک سمیرای عزیزم