اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دردونه های من

دومین سیزده بدر فندوق ما

1392/1/17 0:40
نویسنده : مامان سمیرا
876 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر...

سلام عزیزدل مامان

این دومین سیزده بدری بود که باهمیمو خیلی خوش گذشت

پارسال خیلی کوچولو بودی قربونت برم اما امسال هزار ماشاا... مردی شدی واسه خودت

همش بدو بدو میکردی اینور و اونور و کلی خوشحالی میکردی

امسال رفتیم باغ بابابزرگ بابا که البته دیگه خیلی باغ نیست اونجا یه آقایی بود که از باغ باباجون محمود مواظبت میکرد یه جورایی اونجا شده بود خونش خیلی مهربون بود دوتا بچه گرگ کوچولو داشت که خیلی ناز بودن ولی توی لونشون قایم شده بودن طفلکا خیلی میترسیدن میخواستم ازشون عکس بگیرم ولی همکاری نکردن

.

 

.

 

.

.

.

رااااااااااااااستی فندوقک جشن قدمت هم گرفتیمو خیلی خوش گذشت

اونجوری که میخواستم نشد ولی بازم خوب بود به خاطر یه جریانی مجبور

شدیم خیلی سریع و بدون مقدمه جشن بگیریم

ایشاا... وقت کردم پست بعدی عکسارو میذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاطره
17 فروردین 92 3:22
ماشالله اهورا خوشگلم بزرگ شده
باباي مليسا
17 فروردین 92 9:22
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
شمیم
17 فروردین 92 13:39
سلام سمیرا جوووونم عالی بووووود ممنون .
نیلوفر
17 فروردین 92 16:24
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
مامی امیرحسین
17 فروردین 92 19:00
سمیرا منم رمززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز خو چجوری نظر بذارم وقتی رمز ندارم
مامان اهورا
17 فروردین 92 22:18
جشن قدمت مبارکه عزیز دلم . مامانی موهای اهورای گلمو باد برده ؟؟انشاله همیشه خوش باشید
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:40
ای جونمممممم این پسری رو کی کچل کرده بودینش که من ندیده بودمممم؟؟؟؟؟؟؟؟ چقد بزرگ شده ماشاللا
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 16:41
همیشه شاد باشین عزیزم
مامی امیرحسین
22 فروردین 92 19:08
شه ژالب (چه جالب)! من تاحالا جشن قدم نشنیده بودم! سمیرا جونی همسری صبح ها لب تابو میبره و من تا شب به نت دسترسی ندارم شرمنده که خیلی نظر نمیذارم! یا لب تاب نیس یا من!
مامان طه
22 فروردین 92 20:48
سمیراجونم بدو بدو اپما
مامان یلدا و سروش
29 فروردین 92 2:12
ای جونم خدا حفظش کنه. چه گلی پسریه. سال نو هم مبارک عزیزم.
مامان هستی
5 اردیبهشت 92 17:22
سلام مامانی خوشحال شدم به من و هستی سر زدین ..خیلی خیلی ازت ممنونم ماشالا به این گل پسر نازنازی ایشالا خدا برات حفظش کنه اسم خوشجلی هم براش گذاشتی خانومی تو نی نی سایت هم هستی با چه اسمی؟؟؟
فرشته
8 اردیبهشت 92 21:32
سلام دوستم من دنبال ایده واسه جشن تولد کفشدوزکی واسه دخترم بودم که از نینی سایت رسیدم به وبلاگ شما اما تولد گل پسری رمز داشت ممکنه به منم رمز بدید؟ایمیلمو خصوصی میفرستم