اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های من

مقدمات تولد گل پسر

1391/11/2 20:36
نویسنده : مامان سمیرا
968 بازدید
اشتراک گذاری

تولد کفشدوزک کوچولوی من
سلام به همه دوستای گلم و به خصوص پسر عزیزم.چندوقتیه درگیر کارای تولد پسرکوچولو هستم و بالاخره فردا تولدشه با 2ماه تاخیر.تا الان که همه چیز اونجوری که میخواستم بوده امیدوارم فردا هم همه چی عالی برگذار بشه

اول اینکه پسر عزیزم بالاخره راه افتادی و کلی ذوق به مامان وبابا دادی

با هر قدمی که برمیداشتی انگار دنیارو بهم میدادن و از خوشحالی اشک میریختم هیچ وقت فکرنمیکردم انقد لحظه شیرین و به یاد موندنی واسم باشه

خدایا شکرت بابت همه چیزایی که بهم دادی

دوم اینکه بعضی کلماتو به زبون میاری و بهمون میفهمونی چی میخوای

مثلا به گوشی میگی اووسی

هرچی که بخوای میگی اَینا

دیشب برای اولین بار رفتی پای سمنو و کلی هم ذوق کردی عاشق سمنویی و هرچقد بدم بهت میخوری

این روزا خیلی دندونات اذیتت میکنه اما خداروشکر دندونای خوشملت شدن 16 تا و میتونی قشنگ غذا هارو بجوی

قربون مهربونیات بشم عروسک من که انقد شیرینی

.

.

جون دلمی عشقم

.

قربون قدم برداشتنتم

 

 به زودی برمیگردم با عکسای تولد کفشدوزکی پسرطلا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اهورا
29 دی 91 12:44
تولدت مبارک پسر طلا. پس مامانی چرا اینقدردیر ؟؟؟
زهرا (✿◠‿◠)
30 دی 91 9:41
قوربونش برمممممممممم راه افتادنش مبارک باشه سمیرا جوووون... تولدش دوباره مبارکـــــــــــــــــــ ! ماشاللا .....چه بزرگ شده اهورای کوچولومون....
شمیم
30 دی 91 19:00
سلااااام عزیزم تولدت مبارک
kimia
4 بهمن 91 20:51
ahoora ishalla hezar sale beshi.dooset daram ye donyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
مامان هستی
20 بهمن 91 0:00
ممنونم که بهم سر زدین من عاشق تم کفشدوزکم لینکت کردم البته با اجازه شما