اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دردونه های من

نذری امام حسن(ع)

1391/10/16 2:08
نویسنده : مامان سمیرا
1,806 بازدید
اشتراک گذاری

نذری

سلام عشق مامان واقعا شرمندم که دیر به دیر وبتو اپ میکنم چندروزه درحال انجام کارهای نذری بابا هستیم.اگه خدا بخواد همین پنجشنبه یا جمعه سفره شام امام حسن(ع) رو میندازیم

این دومین سالیه که تو هم میون جمع ما هستی فرشته کوچولوی من.سال پیش خیلی کوشولو موشولو بود ولی امسال واسه خودت آقایی شدی کمکمون میکنی عزیزترینم.

دیشب با کمک مامان بزرگ و عمه معصومه وچندتا دیگه از فامیل برنج و لپه رو پاک کردیم دور هم خیلی خوش گذشت تو هم که ماشاا... حسابی شیطونی و دلبری میکردی .

عزیز دردونه ی ما؛جریان نذری بابا و بقیه کارهای این هفته رو بعدا میام میگم.

.

همسرنوشت:همسر مهربون و عزیزم انشاا... نذرت قبول باشه و همیشه ی همیشه ائمه اطهار و بخصوص امام حسن(ع) نگه دار و یاری دهندت باشن.آمین


.

.

.

.

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله ی اهورا
17 دی 91 17:57
قربون نگاه کردنت بشم خاله جان.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بووووس


فدای تو خواهرجونم
مامان اهورا(شهرزاد )
18 دی 91 8:59
نذريت قبول باشه سميرا جونم. چشماي گل پسرو نگاه كن. هزار ماشاله چه نگاهي داره. ببووووووووسش از طرف من


فدات شهرزاد عزیزم
چشم شما هم از طرف من ببوس اهورای نازمو
پسر خاله سمیرا
18 دی 91 13:10
الهی فدات بشم که داری به مامانی و مامان جونت کمک میکنیعاشقتم بدجورررررررررر


زهرا (✿◠‿◠)
18 دی 91 13:34
نذرتون قبول عزیزم...
چقد بزرگ شده ماشاللا...
یادش بخیر چقد کوچولو بوووووود!
قربونش برم
اگه آدرس زهرا رو می خوای بیا وبم!


مرسی زهرا جون
یادته؟چی بود چی شد ههههههه
خدانکنه دوست خوبم پسملمو ببوس یه عالمه
الان میام
خاطره
18 دی 91 18:43
قربون این کوچولوی خوشگل برم
نذرتون قبول باشه انشالله


سلاممممم خاطره عزیزم ممنون دوست عزیزم
مهسا مامان مرسانا
18 دی 91 21:34
خدا قبول کنه


مرسی مهسا جان
شمیم
18 دی 91 21:41
خدا قبل کنه سمیرا جان


عزیزمی شمیم جون
پسر خاله سمیرا
18 دی 91 22:11
خدا قبول کنه دختر خاله گلم.اهورا رو از جای من ی بوس خوشمزه بکن


مرسی پسر خاله عزیزمممممممممم
مامان طه
21 دی 91 11:06
سلامممممممممم سمیرا جونم قربونت دل منم براتون تنگ شده بود اهورا خوبه؟ الهییییییییی فداش شم
پسر خاله سمیرا
21 دی 91 19:57
نذرتون قبول.انشا الله فردا میایم و ی دل سیر اهورا رو هم میبینم هم میبوسم.خیلی خوشحام.میخاستم امشب با مامانی اینا میومدم اما حیف مامانم نگذاشت
پسر خاله سمیرا
21 دی 91 22:31
عاشقتم اهورای من.نمیدونم چرا بین بچه های فامیل بیشتر تورو از همه بیشتر دوست دارم:
پسر خاله سمیرا
22 دی 91 23:51
سلام عشقم.امشب که نذریتون بود و ما اومدین خیلی خوب بود اما من نتونستم تورا حسابی ببینم چون تو پیش مامانی داشتی کمک میکردی و فطقط خاله و مامانی خونتون بودن. انشاالله اگر برای تولدت امدیم ی دل سیر تورا میبینم
alireza
10 آبان 92 0:49
سلام عزیزم من به وبلاگت سر زدم قشنگ بود ممنون میشم به وبلاگ منم ی سر بزنی با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن خبر بده تا منم تورو لینک کنم مرسی