اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دردونه های من

اهورا گلی مامان جیششو میگه هورااااااا (92/9/2)

1392/9/17 14:45
نویسنده : مامان سمیرا
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و پسر مهربون مامان

امروز اومدم بگم بزرگترین دغدغه زندگیم تموم شد و ازت بابت همکاری بزرگی که با مامان کردی تشکر میکنم قربونت برم

.

الان 2 هفتس که پوشکو گذاشتی کنار و مستقل شدی عزیز دردونه من

نمیدنی چقد خوشحالم عشق مامان 

جریان از این قراره که یه مدتی بود فکر از پوشک گرفتنت خوابو خوراکمو گرفته بود مامانی گفت چندروز بیا پیش ما تا با کمک هم از پوشک بگیریم پسرکوچولو رو ما هم 3 روز رفتیم پیش خاله و مامانی و آموزش جیش کردن تو دستشویی را باهات شروع کردیم دست مامانی اینا هم درد نکنه که خیلی کمک حالم بودن.بعداز 3 روز شما شروع کردی به یاد گیری البته خراب کاری هایی هم کردی نا گفته نماند اما بالاخره یاد گرفتی و امروز که 2 هفته شده کاملا جیشتو پ ی پ ی رو میگی عزیزکم

شبا پوشکت میکردم اوایل شبا تو خواب جیش میکردی اما الان نصف شب با این که پوشکی بیدارمون میکنی تا ببریمت جیش کنی ما هم انقد خوابالو هی میگیم پسرم عزیزم تو پوشکت جیش کن اما نمیکنی تا نبریمت دستشویی ول نمیکنی جیش که میکنی فوری میایو دوباره میخوابی

اصلا نمیتونم باور کنم بالاخره تونستم از پسش بربیام ولی خدارو شکر میکنم که تونستم 

قربونت برم که با مامان همکاری کردی و اذیتش نکردی پسر باهوش من

پست بعدی با یه عالمه عکس میام

 

.دردونه ما تا این لحظه 2 سال و 20 روز سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان اهورا(شهرزاد)
16 آذر 92 9:15
واقعا جايزه داره سميرا. مبارك باشه. خوشبحالت من كه عذا گرفتم چطوري از پوشك بگيرمش
مامان سمیرا
پاسخ
واااااای شهرزاد جون چه خبره اهورا جونی که هنوز زوده واسش تازشم اصلا ناراحت نباش سختیش 3 4 روز اول بعد دیگه راحت میشی
مامان اهورا(شهرزاد)
17 آذر 92 10:00
سميرا رمزو كه واست گذاشته بودم باز گمش كردي دوباره برات ميذارم عزيزم
مامان سمیرا
پاسخ
شهرراد بخدا همونو که بهم داده بودی رو چندبار زدم ولی قبول نکرد خو منم فک کردم رمزو عوض کردی
مامان اهورا(شهرزاد)
17 آذر 92 15:22
آخه اين چه اسميه كه واسه من گذاشتي سميرا ؟؟؟؟؟؟؟شهرراد؟؟؟؟
مامان سمیرا
پاسخ
خخخخخخ شهرزاد ببخش توروخدا غلط املایی زیاد دارم
مامانی غزل جون
18 آذر 92 15:51
مبارکت باشه عزیزم دیگه راحت شدی دیگه
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جونییییی
مامان اهورا (نرگس)
14 دی 92 17:42
آفرین...پسملی با هوش خودمونه دیگه!!!!!!!!!!!
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی خاله جونی