اهورا خان مااهورا خان ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آریا خان ماآریا خان ما، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
شاهانشاهان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دردونه های من

شرمندگی

1392/8/9 16:47
نویسنده : مامان سمیرا
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیز تر از جانم و یه سلام گرم به همه دوستای خوبم که به یادم هستن.

الان که دارم اینارو مینویسم خیلی ناراحت و خجالت زدم به دلیل غیبت طولانی که داشتم اما تا حدودی دست خودم نبود یه مدته بینیمو عمل کردم و همین موضوع باعث شد تنبل بشمو نتونم بیام .

این پست صرفا جهت عذر خواهی و طلب بخشش بوده و هیچ کاربرد دیگری ندارد.

پست بعدی جبران میکنم و کلی عکس میذارم و کلی حرف میزنم .

قند عسلو از شیر گرفتم و یه مدته خیلی پرخاشگر شده که امیدوارم خوب بشه.مدام خودشو میزنه دستشو گاز میگیره و بداخلاقی میکنه.

قرار بود واسه پسملی یه تولد خوشگل بگیریم که متاسفانه بنا به دلایلی موکول شد به بعدازمحرم.تمام تلاشمو کردم که قبل از محرم بشه اما بی فایده بود.

آخیییییی چقد دلم تنگ شده بود واسه نوشتن .

این مدت عزیزکم خیلی چیزا یاد گرفته که ایشاا... تو پست های بعدی همه رو مینویسم 

فعلا من میرم ولی خیلی خیلی زود برمیگردم باااااای.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان اهورا(شهرزاد)
11 آبان 92 9:34
چه عجب خانووووووم تشريف آوردين
دلم واقعا واسه اهوراي گلمون تنگ شده بود ماشاله خيلي بزرگ و خوردني شده زودتر بيا از كاراش برامون بگو و ازش عكس بذار. حسابي ببوسش


سلام عزیزمممممم
منم دلم واستون یذره شده بود بخدا
حتما به زودی میام با کلی عکس
نیلوفر
13 آبان 92 18:31
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
__________●_______███████████
_████____████____███████
██████_██████_____████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
_________█________●____●

ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود


واااااااااااای عزیزم کلی خوشحالم کردی
خاطره
14 آبان 92 21:22
سلام عزیزم
الان چطوری بهتری
خودتو ناراحت نکن همه یه جورایی از این محیط فاصله گرفتن و دوباره برگشتن
خیلی دلم واسه اهورا جونم تنگ شده بود
ماشالله بزرگ شده


سلاااااااااااااااااام عزیزم
مرسی خاطره جون
من دلم برات یذره شده دختر کجایی تو چرا بروز نمیکنی؟؟؟
مامان اهورا(نرگس)
21 آبان 92 19:03
بابا آقا خوشتیپ!!!!!!!!!!!!!! چه عجب چشم ما به جمال شما روشن شد...کجایید پس شما؟؟؟!!!! اومدیم خاله جوووون اهورای جیگرمو ببوس